ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/4/2009
TEST
Υβριδική άνοιξη!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 29346 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/4/2009
Ξεκούραστο και με ικανοποιητική σταθερότητα
Πρωταρχικός στόχος του Insight είναι να προσφέρει όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστες και "καθαρές" μετακινήσεις, γεγονός που το μεταφέρει και στον οδηγό του, ο οποίος θα μπει στο "mode" να κινηθεί σε στρωτούς ρυθμούς. Επίσης να σημειώσουμε, ότι το νέο μικρομεσαίο υβριδικό Honda διατηρεί δεσμούς με το μικρότερο Jazz δεύτερης γενιάς, αφού από αυτό προέρχονται η ανάρτηση, τα φρένα, το σύστημα διεύθυνσης και το μπροστινό τμήμα του αμαξώματος. Ωστόσο από εκεί και πίσω είναι εντελώς διαφορετικό. Όσον αφορά στην ανάρτηση, έχει μαλακή ρύθμιση, με αποτέλεσμα να απορροφάει με επιτυχία τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ η ύπαρξη του CVT κιβωτίου αυξάνει σημαντικά την ευκολία και άνεση, στις αστικές κυρίως διαδρομές. Κατά την κίνηση στις ευθείες των εθνικών οδών, το Insight παρουσιάζεται σταθερό σε αυξημένες ταχύτητες, εμφανίζοντας επίσης πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλή ένταση θορύβου από τον κινητήρα. Ο οικογενειακός του προσανατολισμός δεν κρύβεται σε διαδρομές με στροφές, όπου το αμάξωμα παρουσιάζει κλίσεις, ενώ σε πιο σβέλτους ρυθμούς δε λείπουν ακόμα και οι υπερστροφικές τάσεις, σε περίπτωση που ο οδηγός αφήσει απότομα το πεντάλ του γκαζιού. Φαινόμενο που ακόμα και σε ακραίες συνθήκες δε θα γίνει επικίνδυνο, αφού το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (VSA) αναλαμβάνει να εξαλείψει την αποσταθεροποίηση του αυτοκινήτου. Επίσης το τιμόνι προσφέρει θετική αμεσότητα, ενώ τα φρένα είναι δυνατά σε μια απότομη επιβράδυνση και το αντίστοιχο πεντάλ διαθέτει καλύτερη αίσθηση από του Civic Hybrid.
Τεχνολογία υβριδικού συστήματος
Το Insight διαθέτει το παράλληλο υβριδικό σύστημα ΙΜΑ (Ιntegrated Motor Assist), το οποίο, σε σχέση με τις άλλες υβριδικές τεχνολογίες, περιλαμβάνει λίγα μέρη προς όφελος του τελικού κόστους. Ο ηλεκτροκινητήρας του συστήματος ΙΜΑ λειτουργεί σε συνδυασμό με το βενζινοκινητήρα και έχει απόδοση 14 ίππων και 78,5 Nm ροπής, με αποτέλεσμα να μειώνονται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, αποτελεί βοηθητική πηγή ως προς το θερμικό μοτέρ, αφού από μόνος του δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην κίνηση του αμαξώματος. Μάλιστα να σημειώσουμε, ότι το σύστημα ΙΜΑ έχει επανασχεδιαστεί κατά 95% σε σχέση με το αντίστοιχο του Civic Hybrid και έχει το μισό όγκο. Επιπλέον, το ΙΜΑ συνδυάζεται με Start & Stop στον κινητήρα, μέσω του οποίου το μοτέρ απενεργοποιείται σε ακινητοποίηση του αυτοκινήτου και τίθεται αυτομάτως σε λειτουργία με το άφημα του πεντάλ του φρένου, διαδικασία που γίνεται με ιδιαίτερα ομαλό τρόπο. Τέλος, οι νέες μπαταρίες του συστήματος βρίσκονται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, έχουν χωρητικότητα 48 λίτρων κα ζυγίζουν 38 κιλά.
H λειτουργία του Eco Assist
Αριστερά από το τιμόνι υπάρχει ένα πράσινο μπουτόν, το ECON (Effective CONtrol), με το πάτημα του οποίου αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων για χαμηλότερη κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, η ισχύς και η ροπή μειώνονται κατά 4%, η επιτάχυνση είναι πιο ομαλή, οι ταχύτητες αλλάζουν πιο "μαλακά", αυξάνεται η ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης μαζί με το χρόνο που σβήνει ο κινητήρας, o κλιματισμός λειτουργεί συχνότερα στην ανακύκλωση και η ισχύς του ανεμιστήρα μειώνεται, ενώ όταν ο κινητήρας σβήνει μέσω του Idle Stop mode, ο κλιματισμός απενεργοποιείται.
Περισσότερα φύλλα ίσον χαμηλότερη κατανάλωση
Με το πάτημα του διακόπτη Info στο τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να αναγνώσει μέσω της οθόνης πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του πίνακα οργάνων διάφορες χρήσιμες πληροφορίες -εκτός άλλων- και για την κατανάλωση, μέσα από την μπάρα "eco drive". Στόχος είναι η μπάρα να παραμένει όσο πιο κοντά στο κέντρο, η οποία μετακινείται προς τα δεξιά κατά την επιτάχυνση και προς αριστερά στην επιβράδυνση. Επιπλέον, πάνω από την μπάρα αναγράφονται φύλλα, όπου όσο περισσότερα είναι, τόσο πιο χαμηλή κατανάλωση επιτυγχάνεται και στο τέλος απεικονίζεται ένα λουλούδι προς επιβράβευση του οδηγού. Παράλληλα, το φόντο πίσω από το ψηφιακό ταχύμετρο αλλάζει χρώμα και είναι πράσινο όταν το Insight οδηγείται οικονομικά, ενώ αλλάζει προς το μπλε σε αντίθετη περίπτωση.
To Insight χαρακτηρίζεται για την ευκολία στην οδήγηση και την άνεση που προσφέρει, ωστόσο ο πίσω άξονας αναπηδά στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες των δρόμων.

Οδηγικά το τιμόνι ικανοποιεί σε αίσθηση, ενώ σε πιο σβέλτους στις στροφές ρυθμούς το αμάξωμα εμφανίζει κλίσεις, αποτρέποντας τον οδηγό για κάτι περισσότερο.

Ο ηλεκτροκινητήρας έχει μικρότερο όγκο ενώ οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ.

 
 Νέο Honda Insight 1,3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Τιμή - Εξοπλισμός-Βαθμολογία