Διαβάστηκε από 11823αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/5/2009
Ο κινητήρας των 150 ίππων κινεί σβέλτα το 3008.
Kάτω από το καπό του 3008 συναντάμε ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1,6 λίτρων σε δύο εκδοχές, μία ατμοσφαιρική και μία υπερτροφοδοτούμενη. Πρόκειται για το γνωστό μας -από τα 207 και 308- κινητήρα με κωδικό "EP6", με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού. Η ατμοσφαιρική του έκδοση αποδίδει 120 ίππους και 160 Nm ροπής, με μέση κατανάλωση καυσίμου 7,1 λτ./100 χλμ. (με oικολογικά ελαστικά Michelin). Συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το ίδιο μοτέρ με τούρμπο αποδίδει 150 ίππους και 240 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ. Καταναλώνει 7,4 λίτρα/100 χλμ. (με οικολογικά ελαστικά Michelin 16΄ & 17΄) και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το μοντέλο με τον κινητήρα των 150 ίππων, ο οποίος αποδείχθηκε στη πράξη αρκετά πολιτισμένος, με περιορισμένα επίπεδα θορύβου να περνούν στην καμπίνα, αλλά και αποθέματα ροπής και ισχύος ικανά να κινήσουν πραγματικά σβέλτα το Peugeot 3008. Τέλος, στην γκάμα του 3008 υπάρχουν και δύο diesel κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων, με ισχύ από 110 έως 163 ίππων.