ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/5/2009
Πρώτη επαφή
Genetically modified* (*Γενετικά τροποποιημένο)
«Φορτωμένο» με τεχνολογία
Διαβάστηκε από 11823 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/5/2009
1. Grip Control: Σύστημα ενσωματωμένο στον εγκέφαλο του ESP, που παρέχει πέντε διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας. Ένα με το ESP σε κανονική λειτουργία, ένα για όταν το μοντέλο κινείται στο χιόνι, ένα για λάσπη, σκόνη, υγρό γρασίδι κ.τ.λ. (all terrain mode), ένα για όταν το μοντέλο βρίσκεται στην άμμο (sand mode) και, τέλος, ένα με το ESP πλήρως απενεργοποιημένο (μέχρι την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα).
2. Dynamic Roll Control: Υδραυλικό σύστημα (ως τρίτο αμορτισέρ), που αποτελείται από μία κεντρική μονάδα, η οποία συνδέει τα δύο πίσω αμορτισέρ. Στις στροφές ή σε κάποια μανούβρα, επιτρέπει στο αυτοκίνητο να στρίβει με μειωμένες κινήσεις και κλίσεις του αμαξώματος, ενισχύει τα επίπεδα άνεσης, ενώ και στις ευθείες περιορίζει τις τάσεις πλεύσεις. Αφορά στις εκδόσεις με τον κινητήρα των 150 ίππων.
3. Distance Alert (Έλεγχος απόστασης από προπορευόμενο όχημα): Ένα ειδικό ραντάρ, τοποθετημένο στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, βοηθά τον οδηγό να διατηρήσει ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, σύμφωνα με μία συγκεκριμένη ταχύτητα που ορίζεται. Αποτελεί απλά πληροφορία προς τον οδηγό και δεν αποσπά τον οδηγό από τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε καμία στιγμή.
4. Head Up Display: Χρήσιμες για τον οδηγό πληροφορίες προβάλλονται στο πίσω μέρος του γείσου του πίνακα οργάνων, πάνω σε μία ειδική μη ανακλαστική διάφανη οθόνη. Ο οδηγός έχει πρόσβαση σε πληροφορίες αναφορικά με την ταχύτητα, το cruise control/περιοριστή ταχύτητας και το Distance Alert, χωρίς να χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από το δρόμο.

 
 Νέο Peugeot 3008
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό
Χώροι
Με 2 κινητήρες βενζίνης 1,6 λίτρων
Στο δρόμο
«Φορτωμένο» με τεχνολογία
Τεχνικά χαρακτηριστικά - Eνδεικτικός βασικός εξοπλισμός