ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Πρώτη επαφή
Βeware of the Yeti….
Kινητήρες
Εξαιρετικός ο νέος 1,2 ΤSI - 105PS
Ένα από τα σημαντικότερα νέα στοιχεία που φέρνει το Yeti στην αγορά είναι και το ολοκαίνουργιο 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1,2 λίτρων, που πρόσφατε εξέλιξε ο όμιλος VW. Πρόκειται για το νεότερο μέλος της οικογένειας των TSI, με απόδοση 105 ίππων, το οποίο θα συνοδεύει αποκλειστικά τις 2κίνητες εκδόσεις του Yeti. Οι εντυπώσεις μας από τη γνωριμία με τον εν λόγω κινητήρα είναι οι καλύτερες, αφού έδειξε ιδιαίτερα γραμμικός στην απόδοση της ροπής (175 Nm από τις 1.500 σ.α.λ.) και με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, όπως είναι ελάχιστος θόρυβος. Βέβαια, αν και η κατασκευάστρια εταιρεία δεν ανακοινώνει για την ώρα επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση βενζίνης και εκπομπές CO2, θεωρείται σχεδόν βέβαιο πως οι τιμές αυτές θα είναι αρκετά ανταγωνιστικές σε σχέση με άλλους κινητήρες αντίστοιχου κυβισμού. Επίσης είναι σημαντικό να τονίσουμε, ότι το Yeti 2WD με αυτό το μοτέρ θα προσφέρεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με 7τάχυτο αυτόματο-σειριακό DSG. Εναλλακτικά οι τετρακίνητες εκδόσεις συνοδεύονται από τον ήδη γνώριμο 1,8 TSI των 160 ίππων, με ροπή 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ., επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και μέση κατανάλωση καυσίμου 8,0 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 189 γρ./χλμ.). Με αυτόν τον κινητήρα και με αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το βάρους 1.520 κιλών Yeti 4X4 κινείται αρκετά γρήγορα και πραγματικά σβέλτα όταν του ζητηθεί. Τέλος, η γκάμα του νέου Skoda Yeti περιλαμβάνει και ένα δίλιτρο σύνολο diesel, με ιπποδυνάμεις που, ανάλογα την έκδοση, κυμαίνονται από 110 έως 170 ίππους.
Πολύ ικανός είναι ο νέος 1,2 ΤSI κινητήρας, αφού παρά τη μικρή του χωρητικότητα κινεί χωρίς δυσκολία το Skoda Yeti.

 
 Νέο Skoda Yeti
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Kινητήρες
Τετρακίνηση
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά