Η τετρακίνητη έκδοση του Yeti είναι εξοπλισμένη με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex 4ης και πιο σύγχρονης γενιάς, ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος δίπλα στο πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ο συμπλέκτης αυτός κατανέμει το 96% της ροπής στους τροχούς του εμπρός άξονα, ενώ όταν η κεντρική μονάδα ελέγχου ανιχνεύσει διαφορά στην ταχύτητα μεταξύ των δύο αξόνων (απώλεια πρόσφυσης), μεταφέρεται έως και το 90% της δύναμης πίσω. Εκεί αναλαμβάνει και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης να φροντίσει για την κατανομή της πρόσφυσης μεταξύ των δύο τροχών του ίδιου άξονα. Στη βάση της κεντρικής κονσόλας συναντάμε και το κουμπί για τη λειτουργία Off Road. Πρόκειται για σύστημα που ρυθμίζει το πίσω διαφορικό, την απόκριση του κινητήρα (κάνοντάς την λιγότερο άμεση για την αποφυγή του σπιναρίσματος), αλλά και το ESP (κάνοντας λιγότερο αισθητή την επέμβασή του).