ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Πρώτη επαφή
Βeware of the Yeti….
Οδική συμπεριφορά
Σίγουρο και με αίσθηση στιβαρότητας
Σταθερό, ασφαλές και σίγουρο είναι στο δρόμο το Skoda Yeti, προσφέροντας αρκετά καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του.
Βασιζόμενο σε μία τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας της Octavia5 (φαρδύτερα μετατρόχια και πιο παχιά πίσω αντιστρεπτική δοκός 23 χλστ.), το Yeti "πατάει" με σιγουριά στην άσφαλτο, ακόμη και αν πιεστεί πολύ. Οι μηχανικοί της Skoda φαίνεται πως έχουν κάνει αρκετά καλή δουλειά στον τομέα της ρύθμισης της ανάρτησης (γόνατα Μακφέρσον εμπρός και άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω), η οποία παρέχει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, χωρίς παράλληλα να επιτρέπει στο αμάξωμα περιττές και ενοχλητικές κλίσεις. Το πλαίσιο είναι ικανοποιητικά στιβαρό, ενώ η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Θετικές εντυπώσεις μας άφησε το σύστημα διεύθυνσης, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την ακρίβεια στη λειτουργία του και λιγότερο στην πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό, ενώ καλή αίσθηση έχουν και τα φρένα. Ο συνδυασμός όλων των ανωτέρω με το νέο γραμμικό και αποδοτικό 1.200άρη τούρμπο κινητήρα των 105 ίππων επιτρέπει στη 2κίνητη έκδοση του Yeti να παρέχει στον οδηγό ευχάριστη αλλά και -πάνω από όλα- ασφαλή αίσθηση σε όλες τις συνθήκες.
Εκτός δρόμου
Η 2κίνητη έκδοση του Yeti όμως θα αντεπεξέλθει εκτός δρόμου μόνο εκεί που το έδαφος είναι καλά πατημένο και στρωμένο, με βασικά του όπλα την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (180 χλστ.), αλλά και τις προστατευτικές ποδιές στις βάσεις των δύο προφυλακτήρων. Αντίθετα, η τετρακίνητη έκδοση του νέου μοντέλου της Skoda (με κινητήρα 1,8 ΤSI - 160 PS) μας έδειξε πως έχει τα φόντα να πάει εκεί που το έδαφος γίνεται περισσότερο αφιλόξενο. Οδηγώντας το τετρακίνητο μοντέλο σε ειδικά σχεδιασμένη οff road διαδρομή στη Σλοβενία, μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αμεσότητα με την οποία κατανέμει τη ροπή ο συμπλέκτης Haldex, αλλά και με τη λειτουργία του πίσω ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Το σύστημα διεύθυνσης παραμένει "στο ύψος του" και εκτός δρόμου, όπως και η απορροφητικότητα των ανωμαλιών από την ανάρτηση, η μικρή διαδρομή της οποίας θέτει τα όρια στις απαιτητικές εκτός δρόμου περιπλανήσεις. Με αυτά τα δεδομένα αλλά και με τη συνδρομή επιπλέον τεχνολογιών, όπως το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Downhill Assistant), το Yeti 4x4 δε θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα να συντροφεύει τον οδηγό του και σε περισσότερο δύσβατες διαδρομές, αρκεί βέβαια να μην ξεχνάμε, ότι δεν έχουμε να κάνουμε με ένα καθαρόαιμο 4x4, αλλά με ένα μοντέρνο και πολιτισμένο crossover - SUV.

 
 Νέο Skoda Yeti
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Kινητήρες
Τετρακίνηση
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά