Διαβάστηκε από 5652αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/10/2009
Το project αυτοκινήτων με κυψέλες καυσίμου FCX έχει ξεκινήσει για τη Honda πολύ πριν από μία δεκαετία, καθιστώντας την έναν από τους πρωτοπόρους στον τομέα των υδρογονοκίνητων οχημάτων. Το Σεπτέμβρη του 1999 παρουσιάστηκαν τα πρωτότυπα οχήματα κυψελών καυσίμου Honda FCX-V1 (υδρογονοκίνητα) και FCX-V2 (εφοδιασμένο με μετατροπέα μεθανόλης). Στις 13 Φεβρουαρίου του 2001 ήρθε στο φως το πρωτότυπο όχημα κυψελών καυσίμου FCX-V3 με συστοιχία Honda FC Stack στη σύμπραξη California Fuel Cell Partnership και τον Ιούλιο του ίδιου έτους ξεκίνησαν οι δοκιμές του στην Ιαπωνία. Σταδιακά λοιπόν φτάσαμε στο σημερινό ιδιαίτερα εξελιγμένο FCX Clarity.
To μηχανοστάσιο του FCX Clarity. Διακρίνονται το επάνω μέρος του ηλεκτροκινητήρα, η μεγάλη εισαγωγή αέρα, αλλά και το περίπλοκο σύστημα ψύξης.
Η κυψέλη υδρογόνου που χρησιμοποιεί το Honda FCX Clarity. Το βάρος της είναι μόλις 67 κιλά, ενώ το 2003 μία αντίστοιχη κυψέλη ζύγιζε 96 κιλά.