ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/1/2010
Test mtx
Μεταχειρισμένο Peugeot 307 1,6 3d του 2006
Κομψό και άνετο
Διαβάστηκε από 5873 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/1/2010
Το Peugeot 307 είναι ένα αυτοκίνητο που διακρίνεται για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άνεση, την καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά και την ασφάλεια που προσφέρει στους επιβάτες του.
Κινητήρας
Κάτω από το καπό του γαλλικού μοντέλου είναι τοποθετημένο ένα μηχανικό σύνολο με χωρητικότητα 1,6 λίτρων, το οποίο αποδίδει στο δυναμόμετρο 112 ίππους και 152 Nm ροπής, νούμερα που προσφέρουν στο αμάξωμα των 1.216 κιλών πολύ καλές επιδόσεις. Η ευστροφία και η ελαστικότητα που παρουσιάζει το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι ικανοποιητικές, με μοναδική ένσταση την αυξημένη κατανάλωση σε καύσιμο.
Οδική συμπεριφορά
Χωρίς να είναι ξεκάθαρα σπορτίφ, το 307 αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις, διότι σε δρόμο με στροφές κινείται γρήγορα, με ιδιαίτερα ασφαλή συμπεριφορά. Η ελαφριά και σίγουρα ελεγχόμενη υποστροφή είναι το βασικό στοιχείο, χωρίς να προβληματίζει. Από πλευράς άνεσης, η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης ικανοποιεί του επιβάτες του, αλλά επιτρέπει κλίσεις στο αμάξωμα σε δρόμο με στροφές, που όμως δεν θα φοβίσουν τον οδηγό του.
Εσωτερικό - Χώροι
Το εσωτερικό του γαλλικού μοντέλου από πλευράς ποιότητας βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, λόγω των μαλακών πλαστικών που διαθέτει κατά το μεγαλύτερο μέρος του το ταμπλό. Στον τομέα των χώρων, τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα ταξιδέψουν χωρίς καμία παραχώρηση, τοποθετώντας τις αποσκευές στο πορτ μπαγκάζ των 341 λίτρων.
Μεταπωλητική αξία
Σε απλά καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του μοντέλου, λόγω της αντικατάστασής του από το 308 αλλά και των μετρίων επιπέδων αξιοπιστίας που έχει παρουσιάσει.
Value for Money
Καλή είναι η σχέση τιμής - αξίας που προσφέρει το 307, λόγω του καλού επιπέδου εξοπλισμού που διέθετε από τη βασική έκδοση με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων.
Συν & Πλην
(+): Οδική συμπεριφορά, ποιότητα υλικών εσωτερικού, άνεση
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, ατέλειες στο φινίρισμα
Τιμή αγοράς 2006: 17.560 ευρώ
Τιμή αγοράς 2009: 8.500 ευρώ
Τιμή πώλησης 2009: 9.700 ευρώ
Το ταμπλό του γαλλικού μοντέλου διαθέτει καλής ποιότητας υλικά, ενώ η συνολική του εικόνα είναι ευχάριστη.

Στο δρόμο, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες, το 307 παραμένει σταθερό, προσφέροντας ασφάλεια στους επιβάτες του.

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Citroen C4 1,6 3d
Fiat Stilo 1,4 3d
Honda Civic 1,4 3d
VW Golf 1,4 3d
Toyota Corolla 1,4 3d
Από το 2001 μέχρι το 2008
Το 2001 έκανε ντεμπούτο στο σαλόνι της Γενεύης και 4 χρόνια αργότερα δέχτηκε facelift (μοντέλο που αναφερόμαστε). Το 2008 αντικαταστήθηκε από το 308, με το μοντέλο αυτό να διατίθεται πλέον στις εκθέσεις Peugeot.
Πόσο αξιόπιστο είναι; Σε μέτρια επίπεδα κυμαίνεται η αξιοπιστία του 307. Κάποια από τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί εντοπίζονται στον κινητήρα, στη μετάδοση, στο σύστημα διεύθυνσης, στους αερόσακους, στον κλιματισμό και σε κάποιες ηλεκτρικές λειτουργίες.

 
 Μεταχειρισμένο Peugeot 307 1,6 3d του 2006
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός