Διαβάστηκε από 45627αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/2/2010
Έχοντας ως προτερήματά του την οικονομία χρήσεως και την ευελιξία, το νέο Nissan Pixo τίθεται αντιμέτωπο με καθιερωμένα ονόματα στη μίνι κατηγορία, στοχεύοντας στο να ενισχύσει τη συνολική παρουσία της Nissan σε μια κατηγορία από την οποία έως σήμερα απείχε.
Είναι γεγονός ότι στο γενικότερο πλαίσιο της προσπάθειας για μείωση των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου των σύγχρονων αυτοκινήτων, θα βλέπουμε όλο και περισσότερα νέα μοντέλα στη μικρότερη κατηγορία αυτοκινήτων, αυτή των αυτοκινήτων πόλης. Κατασκευαστές που έως σήμερα δε διέθεταν κάποιο μίνι στην γκάμα τους, έχουν ήδη αποφασίσει να παρουσιάσουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα ένα νέο τέτοιο μοντέλο, φέρνοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία. Κάπως έτσι λοιπόν, μόλις πριν λίγες ημέρες υποδεχτήκαμε στη χώρα μας το νέο Pixo, το πρώτο αυτοκίνητο πόλης της Nissan. Το Pixo έρχεται αντιμέτωπο με αυτοκίνητα που έχουν ήδη καθιερωθεί εδώ και χρόνια στην κατηγορία και εμείς, δε χάσαμε την ευκαιρία να το φέρουμε σε απευθείας αντιπαράθεση με ορισμένα εξ αυτών και συγκεκριμένα με τα Daihatsu Cuore, Hyundai i10, Peugeot 107, Suzuki Alto και Toyota Aygo.
Στοχεύοντας στους νέους
Ο πρώτος τομέας σύγκρισης του Pixo με τα 5 μοντέλα του συγκριτικού μας έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της υπόστασης ενός αυτοκινήτου πόλης, που θα απευθυνθεί κυρίως στο πιο νεανικό κοινό. Την πιο "φρέσκια" εικόνα, λοιπόν, διαθέτουν τα κοινής παραγωγής Peugeot 107 και Toyota Aygo, τα οποία ενσωματώνουν ένα γεμάτο καμπύλες αμάξωμα που ξεχωρίζει. Ελκυστικό και νεανικό είναι το ύφος κυρίως του μπροστινού τμήματος του Cuore, ενώ το Alto περιλαμβάνει και αυτό ένα χαριτωμένο "μουτράκι". Το νεοφερμένο Pixo, από την πλευρά του, δείχνει πιο σοβαρό και συγκρατημένο, κερδίζοντας όμως σε προσωπικότητα, ενώ, τέλος, το i10 μπορεί να χαρακτηριστεί ως το πιο συντηρητικό αισθητικά.
Nissan Pixo (+): Ευελιξία, κατανάλωση - εκπομπές CO2, ποιότητα κύλισης, θήκες στο εσωτερικό. (-): Χώροι για επιβάτες και αποσκευές, απόδοση φρένων, απουσία air condition στη βασική έκδοση Hyundai i10 1,1 (+): Αίσθηση ποιότητας, εργονομία, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις εν κινήσει, χώροι επιβατών και αποσκευών. (-): Κατανάλωση, λίγοι και μικροί αποθηκευτικοί χώροι, σκληρά καθίσματα
Toyota Aygo (+): Σχεδίαση, σταθερότητα στην ευθεία, κατανάλωση καυσίμου, τιμή βασικής έκδοσης. (-): Ποιότητα εσωτερικού, εξοπλισμός βασικής έκδοσης, χώρος αποσκευών, άνεση καθισμάτων Peugeot 107 (+): Σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, σταθερότητα στην ευθεία, κατανάλωση καυσίμου. (-): Ποιότητα εσωτερικού, τιμή βασικής έκδοσης, χώρος αποσκευών, άνεση καθισμάτων Daihatsu Cuore (+): Κατανάλωση, ευελιξία, χώρος για γόνατα, επιδόσεις από στάση, απόδοση φρένων. (-): Τραχύτητα - θόρυβος κινητήρα, χώρος αποσκευών με το κάθισμα πίσω, επιδόσεις εν κινήσει
Suzuki Alto (+): Ευελιξία, κατανάλωση - εκπομπές CO2, θήκες στο εσωτερικό, απόδοση κινητήρα στο δυναμόμετρο. (-): Χώροι για επιβάτες και αποσκευές, άνεση από την ανάρτηση, ατέλειες στο φινίρισμα