Διαβάστηκε από 45627αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/2/2010
Πιο «ζωντανό» το i10, ξεχωρίζουν σε οικονομία τα Cuore, Pixo και Alto
Το 4κύλινδρο μοτέρ του i10 προσφέρει συνολικά τις καλύτερες επιδόσεις, παρ’ ότι δεν είναι το πιο δυνατό μεταξύ των 6 μηχανικών συνόλων.
Οι επιδόσεις μπορεί να μην είναι το κύριο ζητούμενο από ένα αυτοκίνητο της μίνι κατηγορίας, όμως αυτές θα αναζητηθούν σε περίπτωση που τελικά χρειαστεί ο ιδιοκτήτης του να πραγματοποιήσει μια μικρή εξόρμηση εκτός των τειχών της πόλεως. Σε αυτή λοιπόν την περίπτωση, ο μοναδικός τετρακύλινδρος κινητήρας του συγκριτικού, ο 1,1 λίτρων του Hyundai i10, θα καλύψει με περισσότερη ευκολία τις ανάγκες του ιδιοκτήτη του, εμφανίζοντας ικανοποιητικά νούμερα -κυρίως στις ρεπρίζ. Στη επιτάχυνση από στάση όμως, γρηγορότερο εμφανίζεται το Daihatsu Cuore. Στον τομέα της κατανάλωσης, σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές, τα Daihatsu Cuore 1,0, Nissan Pixo 1,0 και Suzuki Alto 1,0 είναι τα πιο οικονομικά, με μόλις 4,4 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής, ενώ τα δύο τελευταία εκπέμπουν και τους λιγότερους ρύπους (103 γρ./χλμ.). Όσον αφορά, τέλος, στην ηχομόνωση, το λιγότερο θόρυβο εκ των 6 μηχανικών συνόλων παράγει το μοτέρ του Toyota Aygo, όπως προκύπτει με βάση ένα μέσο όρο 5 διαφορετικών μετρήσεων (μ.ο.: 67,8 db). Βέβαια, θα πρέπει να διευκρινιστεί, ότι κανένα από τα 6 αυτοκίνητα δεν μπορεί να θεωρηθεί αθόρυβο, ενώ ειδικά για τα 3κύλινδρα μοτέρ, δε λείπουν και κάποιοι κραδασμοί κατά τη λειτουργία τους.