ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/2/2010
Συγκριτικό Test
New Kid on the Block!
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 45627 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/2/2010
Πιο νεανικό στα 107 και Aygo, πιο ποιοτικό όμως του i10
Σχεδίαση
Στο εσωτερικό των 107 και Aygo συναντούμε την πλέον "παιχνιδιάρικη" αισθητική, η οποία δημιουργείται από την παρουσία πολλών καμπύλων γραμμών, στρογγυλών οργάνων και όμορφων χρωματισμών. Μοντέρνα είναι η σχεδίαση και στο εσωτερικό του i10, όπου μεταξύ άλλων ξεχωρίζουμε και την τοποθέτηση του επιλογέα ταχυτήτων πάνω στην κεντρική κονσόλα. Περισσότερο συγκρατημένη είναι η σχεδίαση στο εσωτερικό του Daihatsu Cuore, ενώ, τέλος, την πιο σοβαρή εικόνα βρίσκουμε στο εσωτερικό των Pixo και Alto.
Ποιότητα
Κοινό χαρακτηριστικό στο εσωτερικό όλων των αυτοκίνητων του συγκριτικού αποτελεί η παρουσία σκληρών στην αφή υλικών, αφού σε αυτή την κατηγορία τιμής είναι απαγορευτική η παρουσία μαλακών υλικών. Υπάρχουν όμως διαφορές σε επίπεδο φινιρίσματος, συναρμογής, ακόμη και υφής αυτών των υλικών, με τα πλαστικά του Hyundai i10 να ξεχωρίζουν έναντι των υπολοίπων. Αμέσως μετά, σε επίπεδο συναρμογής και φινιρίσματος έρχεται το εσωτερικό του Pixo και του Alto, ενώ αρκετά προσεγμένο είναι και το δέσιμο των υλικών στο ταμπλό του Cuore. Όσον αφορά, τέλος, στο εσωτερικό των Aygo και 107, αρνητικές εντυπώσεις προκαλεί κυρίως η παρουσία ακάλυπτων μεταλλικών επιφανειών σε πολλά σημεία του.
Εργονομία - Πρακτικότητα
Ο οδηγός των Pixo και Alto θα χρειαστεί λιγότερο χρόνο εξοικείωσης με τον περιβάλλοντα χώρο, αφού όλα τα χειριστήρια βρίσκονται τοποθετημένα στα σωστά σημεία. Αντίστοιχα, πολύ καλή εργονομία παρουσιάζει το εσωτερικό του i10, όπως επίσης και αυτό του Cuore. Στον αντίποδα, στο εσωτερικό των 107 και Aygo, τα χειριστήρια του συστήματος θέρμανσης και ψύξης θα μπορούσαν να είναι πιο πρακτικά, ενώ όπως συμβαίνει και στο εσωτερικό των Pixo/Alto, ξενίζει η μη δυνατότητα χειρισμού του ηλεκτρικού παραθύρου του συνοδηγού από την πλευρά του οδηγού. Περνώντας στην πρακτικότητα, τις πιο πολλές θήκες διαθέτουν τα δύο μίνι των Nissan και Suzuki, ενώ αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα συναντούμε και στο εσωτερικό των 107 και Aygo.
Το εσωτερικό του Pixo διαθέτει σύγχρονη, αλλά χωρίς εξάρσεις αισθητική, με την ποιότητα να βρίσκεται σε καλά επίπεδα.
Στο εσωτερικό του Cuore, η σχεδίαση είναι απλή αλλά συνολικά αποδεκτή, ενώ αρκετά καλή κρίνεται η συναρμογή των υλικών.
Ξεχωρίζει για την επιλογή των υλικών το εσωτερικό του Hyundai i10, θυμίζοντας έντονα αυτοκίνητο μεγαλύτερης και ακριβότερης κατηγορίας.
Το 107 διακρίνεται για την εσωτερική του αισθητική, όμως η παρουσία "γυμνών" μεταλλικών επιφανειών αφαιρεί αρκετούς πόντους από τη συνολική ποιότητα.
Όπως και το εσωτερικό του Pixo, έτσι και το εσωτερικό του "αδελφού" Suzuki Alto υιοθετεί σοβαρές γραμμές και σχετικά ικανοποιητική ποιότητα.
Η σχεδίαση στο εσωτερικό του Aygo είναι μοντέρνα και νεανική, όμως η ποιότητα των υλικών θα μπορούσε να είναι λίγο πιο προσεγμένη.

 
 Το νέο Nissan Pixo απέναντι σε 5 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχέση τιμής/εξοπλισμού - Χρηματοδοτικά
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες
Εξοπλισμός - Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Συμπέρασμα
Απέναντι και στο νέο Chevrolet Spark 1,0