Διαβάστηκε από 7768αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/4/2010
Γκάμα μόνο με turbo και 6άρι κιβώτιο
H Alfa Romeo έχει επενδύσει το τελευταίο διάστημα σε μικρής χωρητικότητας turbo βενζινοκινητήρες και ως εκ τούτου, η Giulietta δε θα μπορούσε παρά να έχει στην γκάμα της αυτά τα μοτέρ. Ειδικότερα, βασική επιλογή είναι ο 1,4 TΒ των 120 ίππων που γνωρίσαμε και στη MiTo, η βασική διαφορά του οποίου είναι ότι πλέον συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop, ώστε να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Με αυτό το σύστημα εφοδιάζεται και το δεύτερο μοτέρ στην γκάμα (ο 1.400 TB MultiAir των 170 ίππων), το οποίο αναμένεται να συγκεντρώσει και το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον. Ο κινητήρας αυτός συνεργάζεται -όπως και ο βασικός- με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ξεχωρίζει κυρίως για τη μέγιστη απόδοση της ροπής του (250 Nm με Overboost στις 2.500 σ.α.λ.). Ως εκ τούτου, καταφέρνει να κινεί αρκετά γρήγορα την Giulietta, χωρίς μάλιστα ξεσπάσματα ή κενά ισχύος, "γεμίζοντας" πρόθυμα ένα μεγάλο φάσμα στροφών. Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι επωφελούμενος από την τεχνολογία MultiAir, καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και εκπέμπει λιγότερους ρύπους από το βασικό 1,4 TB. Στην κορυφή της γκάμας τώρα έρχεται να τοποθετηθεί η ισχυρότερη εκδοχή του νέου 1.750 κ.εκ. Turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού, με 235 ίππους και εντυπωσιακή αναλογία ίππων ανά λίτρο (134 PS/λτ.). Με τον επιλογέα του D.N.A. στη θέση Dynamic, η μέγιστη ροπή φτάνει στα 340 Nm μόλις από τις 1.900 σ.α.λ., γεγονός που στην πράξη σημαίνει ότι υπάρχει πολύ καλή απόκριση από το χαμηλότερο φάσμα των στροφών. Φυσικά, μέσα στην πίστα του Μπαλόκο, όπου οδηγήσαμε τη Giulietta με αυτό το μοτέρ, μας ικανοποίησε με τη δύναμή του και παράλληλα με την ευκολία που έδειξε στο να φτάνει σε υψηλές ταχύτητες άκοπα και κυρίως αρκετά ομαλά. Το 6άρι μηχανικό κιβώτιο και εδώ ικανοποίησε σε αίσθηση. Σημειώστε τέλος, ότι προαιρετικά θα δούμε και στην Giulietta το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που ετοίμασε η Alfa Romeo, με την ονομασία "Alfa TCT".