ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/4/2010
Πρώτη επαφή
Ψυχή τε και ονόματι!
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 7768 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/4/2010
Ιταλική φινέτσα και πολύ καλή ποιότητα
Η σχεδίαση του πίνακα οργάνων παραπέμπει σε αυτόν της MiTo, διαθέτοντας τέσσερα στρογγυλά αναλογικά όργανα και μια ψηφιακή οθόνη πληροφόρησης.
Στην κεντρική κονσόλα εντυπωσιάζουν τα 5 οριζόντια πλήκτρα για το κεντρικό κλείδωμα, τους προβολείς ομίχλης και την απενεργοποίηση του Start&Stop.
Στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού, στο ταμπλό ξεχωρίζει η παρουσία ενός οριζόντιου μεταλλικού φιλέτου, πάνω στο οποίο εφαρμόζει και το ηχοσύστημα.
Όπως σε κάθε Alfa Romeo, έτσι και στη νέα Giulietta η σχεδίαση του εσωτερικού είναι ξεχωριστή, μοντέρνα και σπορτίφ. Εάν θέλουμε να την βάλουμε απέναντι στο αντίστοιχο τμήμα της 147, τότε βλέπουμε ότι στην περίπτωση του εσωτερικού της Giulietta η σχεδίαση είναι πιο "ψαγμένη" και το τελικό αποτέλεσμα περισσότερο εντυπωσιακό, ιδιαίτερα στο κομμάτι της κεντρικής κονσόλας. Εκεί έχουμε να κάνουμε ουσιαστικά με τέσσερα διαφορετικά τμήματα, το ανώτερο εκ των οποίων περιλαμβάνει τους οριζόντιους αεραγωγούς και την προαιρετική ψηφιακή οθόνη, ενώ ακριβώς από κάτω έρχονται να τοποθετηθούν τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος. Αμέσως μετά ακολουθούν τα 5 ξεχωριστά πλήκτρα για τους προβολείς ομίχλης, το Start&Stop κ.λπ., ενώ η κεντρική κονσόλα ολοκληρώνεται με την ύπαρξη των τριών περιστροφικών στοιχείων του κλιματισμού. Το τιμόνι, από την πλευρά του, είναι τριάκτινο και παραπέμπει σε αυτό της MiTo, όπως επίσης και ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων. Εργονομικά, τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα σε σωστά σημεία και παρέχουν εύκολη εξοικείωση. Στο πεδίο της ποιότητας, υπάρχει αναβάθμιση σε σχέση με το εσωτερικό της 147, παρ’ ότι η χρήση μαλακού πλαστικού περιορίζεται στο οριζόντιο τμήμα του ταμπλό πάνω από το ύψος του ντουλαπιού του συνοδηγού και μέχρι το ύψος και των αεραγωγών της κονσόλας. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν σκληρά στην αφή υλικά με πολύ καλή συναρμογή, χωρίς όμως να λείπουν κάποια μικρά ατοπήματα φινιρίσματος στο κατώτερο τμήμα της κονσόλας. Η θέση οδήγησης, τέλος, είναι πολύ καλή και η εύρεση της ιδανικής ρύθμισης είναι εύκολη, ενώ το κάθισμα είναι άνετο, αλλά προσφέρει μέτρια πλευρική στήριξη.
Νέα θέση για την οθόνη του συστήματος πλοήγησης και του ηχοσυστήματος (στο πάνω τμήμα του ταμπλό), η οποία φιλοξενεί πλέον και τις νέες ενδείξεις για την επιλογή της λειτουργίας του συστήματος D.N.A.
Ο μικρός σε ύψος επιλογέας με την μπίλια στο πάνω τμήμα του φέρνει μια νότα από το παρελθόν της Alfa στο εσωτερικό της Giulietta. Όμορφα και πρακτικά στη χρήση είναι και τα περιστροφικά χειριστήρια για τον κλιματισμό.
Τα καθίσματα είναι άνετα και εντυπωσιάζουν με τη σχεδίασή τους, ενώ μπορεί να παραγγελθούν φυσικά με δέρμα. Υπολείπονται όμως σε πλευρική στήριξη.

 
 Νέα Alfa Romeo Giulietta
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες - Κιβώτια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Η νέα Compact πλατφόρμα
Τεχνικά Χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρων