Διαβάστηκε από 7768αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/4/2010
Υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, σε συνδυασμό με πολύ καλή άνεση
Στην έκδοση με τους 235 ίππους η Giulietta είναι σταθερή, άμεση και γρήγορη. Παράλληλα, η λειτουργία της νέας ανάρτησης φροντίζει ώστε οι τροχοί των 18 ιντσών και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά να μη μειώνουν την άνεση των επιβατών -στο μέτρο πάντα του δυνατού.
Οι τέσσερις γεμάτες ώρες που είχαμε στη διάθεσή μας για να οδηγήσουμε τη νέα Giulietta (στην πίστα του Μπαλόκο την έκδοση των 235 ίππων και στους επαρχιακούς δρόμους με στροφές γύρω από την πίστα, αυτή των 170 ίππων) κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οδηγικής παρουσίασης, ήταν ένα διάστημα ικανό για να εξαγάγουμε τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα της νέας Alfa Romeo. Ποια είναι αυτά; Αρχικά, η νέα Giulietta είναι μια από τις πιο ραφιναρισμένες Alfa στην ιστορία. Η ανάρτηση -και ιδίως αυτή του πίσω άξονα- φιλτράρει εντυπωσιακά τις διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος, επιτρέποντας ένα απροβλημάτιστο πέρασμα, τη στιγμή που η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης είναι αισθητά βελτιωμένες σε σχέση με την 147. Το πιο σημαντικό όμως είναι, ότι αυτό συμβαίνει χωρίς η Giulietta να είναι ιδιαίτερα "μαλακή" -υπάρχουν βέβαια κάποιες κλίσεις στις στροφές- ή να χάνει μεγάλο μέρος του παραδοσιακού δυναμισμού των Alfa Romeo: το νέο, πιο άκαμπτο δάπεδο και η ικανή ανάρτηση μεταφέρουν στον οδηγό υψηλό το αίσθημα της ασφάλειας, τη στιγμή που το στάνταρ VDC (σύστημα ελέγχου της ευστάθειας) και το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 (επιλογή του D.N.A. στη θέση Dynamic) συμβάλλουν στη διατήρηση υψηλών επιπέδων πρόσφυσης και στην εμφάνιση ελεγχόμενης υποστροφής μόνο σε οριακές συνθήκες. Πολύ καλή είναι και η αίσθηση που έρχεται από το τιμόνι, με τις μόλις 2,2 στροφές από άκρη σε άκρη, το οποίο φέρει νέα ηλεκτρική υποβοήθηση, όπως επίσης και από τα φρένα. Τέλος, να σημειωθεί, ότι όπως και στη MiTo υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις το σύστημα Alfa D.N.A. με τρεις επιλογές (Normal, Dynamic, All Weather), που παρεμβαίνουν σε σύστημα διεύθυνσης, απόδοση ροπής, εμπλοκή e-Q2 και λειτουργία ESP, ανάλογα με την επιλογή του οδηγού. Νέα λειτουργία του συστήματος αποτελεί το "Pre-Fill" των φρένων στη θέση Dynamic, το οποίο κατά την επιβράδυνση υποβοηθά τον οδηγό, επεμβαίνοντας στην πίεση του υδραυλικού συστήματος, λίγο πριν αυτός φέρει το πόδι του στο πεντάλ του φρένου.