Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/4/2010
Παρουσίαση
Η κραταιά τάξη
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 25084 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/4/2010
Καλύτερες επιδόσεις το Megane και χαμηλότερη κατανάλωση το Civic
Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο TCe των 1,4 λτ. που κινεί το Megane, πραγματικής απόδοσης 141 ίππων (έναντι 130 ονομαστικών), προσφέρει τις καλύτερες συνολικά επιδόσεις μεταξύ τόσο των turbo, όσο και των ατμοσφαιρικών κινητήρων. Ο 1,4 TCe διακρίνεται για την ιδιαίτερα γραμμική του λειτουργία, σε σημείο που να θυμίζει μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό μοτέρ, καθώς και το πολύ καλό τράβηγμα και την ελαστικότητα που εμφανίζει από τις χαμηλές στροφές. Από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, διακρίνονται για τις γρήγορες επιδόσεις τους και εκείνοι των 1,6 λτ. της 147 (με τη σπορτίφ χροιά), του C4, του Qashqai, του Tiida, του 308 και του Auris. Περνώντας στους turbo, εκτός του 1,4 TCe, ξεχωρίζει και ο 1,4 TSI, που εφοδιάζει το Leon και το Golf και διαθέτει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Καλές επιδόσεις προσφέρει και το 1,4 Turbo στα Bravo και Delta, ενώ πιο αργές ρεπρίζ εμφανίζει ο 1,4 Τurbo στο Astra, με τις πολύ μακριές σχέσεις μετάδοσης. Επίσης, από πλευράς κατανάλωσης και εκπομπών CO2, χαμηλότερες εργοστασιακές τιμές ανακοινώνονται στο Civic, ενώ τις πιο "ήσυχες" μετακινήσεις απολαμβάνουν οι φιλοξενούμενοι του Auris.
Το Megane με τον TCe κινητήρα των 1,4 λτ. προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.
Από τα πιο σβέλτα μικρομεσαία αυτοκίνητα με ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα είναι το C4.

 
 Τα 5θυρα μικρομεσαία αυτοκίνητα με τιμή έως 20.000 ευρώ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εξοπλισμός - τιμή
Χρηματοδοτικά προγράμματα* - προσφορές
Value for money
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Στο δρόμο
Φρένα
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα