Διαβάστηκε από 5949αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/5/2010
H ενεργή ανάρτηση PASM στην καλύτερή της μορφή, με την "έξυπνη" τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη να αφορά όλες τις εκδόσεις εκτός από το πετρέλαιο και την υβριδική. Αυτά δανείζονται το απλούστερο σύστημα που χρησιμοποιείται και στο αδελφό VW Touareg, με το οποίο - για λόγους κόστους - μοιράζονται και το υβριδικό σύστημα.
Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της Cayenne διαθέτουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο ελέγχεται μέσω ενός ηλεκτρονικού πολύδισκου συμπλέκτη. Οι επιλογές του συστήματος ελέγχονται από τον αντίστοιχο διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, ο οποίος έχει τρεις θέσεις. Στη θέση Offroad Mode 1, όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως είναι το ABS, αλλά και το κιβώτιο, μπαίνουν αυτόματα σε εκτός δρόμου λειτουργία, με σκοπό να προσφέρουν ανά πάσα ώρα και στιγμή τη μέγιστη πρόσφυση, ενώ παράλληλα ενεργοποιείται και το σύστημα ελέγχου εκκίνησης και κατάβασης πλαγιάς. Τοποθετώντας το διακόπτη στη θέση Offroad Mode 2, ο κεντρικός συμπλέκτης του συστήματος της τετρακίνησης κλειδώνει στο 100%, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο τη μέγιστη δύναμη, ενώ ενεργοποιείται και το πίσω μπλοκε διαφορικό, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να κλειδώσει 100% στη θέση Offroad Mode 3. Αντιθέτως, οι εκδόσεις Cayenne S Hybrid και Cayenne Diesel χρησιμοποιούν ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού.