Διαβάστηκε από 5949αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/5/2010
Τα αναμενόμενα στο δρόμο… σχεδόν
Υποδειγματική οδική συμπεριφορά για το βάρος και τον όγκο της έχει και αυτή η γενιά της Cayenne, η οποία, ωστόσο, "έμαθε" να έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, αλλά και λιγότερο απόλυτο τιμόνι.
Στον τομέα αυτό, τουλάχιστον σχετικά με την έκδοση Turbo που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, η νέα Cayenne δείχνει λιγότερο σκληρή και απόλυτη απ΄ ό,τι θα περίμενε κανείς, χωρίς φυσικά να έχει χάσει τη σπορτίφ ψυχολογία της. Γεγονός που βολεύει ιδιαίτερα στο χώμα, όπου εντυπωσιάζει η καλή ποιότητα κύλισης. Στην άσφαλτο, ανάλογα με τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση, το μοντέλο μπορεί να παίρνει ελάχιστες κλίσεις βάσει της κατηγορίας που ανήκει, κάτι που, εκτός από υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, προσφέρει και την απαραίτητη εμπιστοσύνη στον οδηγό. Βέβαια, το τιμόνι έχει γίνει λιγότερο κοφτερό και πιο ελαφρύ από το παρελθόν, με τα φρένα όμως να παραμένουν κορυφαία σε απόδοση. Σε κάθε περίπτωση, η μεγαλόσωμη Porsche παίζει πολύ καλά το ρόλο της. Και μάλιστα, καλύτερα από κάθε SUV αυτού του μεγέθους και αυτής της κλάσης, καθώς καταφέρνει να κρύψει τόσο τον όγκο όσο και το βάρος της.