Διαβάστηκε από 5949αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/5/2010
Πλουραλισμός!
Η βασική έκδοση της Cayenne αποδίδει 300 ίππους από τον V6 κινητήρα των 3,6 λίτρων, με τη μέση κατανάλωση να ανέρχεται σε 9,9 λτ./100 χλμ., μειωμένη κατά 20% σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου. Επίσης, υπάρχει η Cayenne S, η οποία διαθέτει ένα 8κύλινδρο σε διάταξη V μηχανικό σύνολο, 4,8 λίτρων, που αποδίδει 400 ίππους, ενώ στην κορυφή των εκδόσεων βενζίνης τοποθετείται η Turbo, με το διπλά υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο V8, 4,8 λίτρων, το οποίο αποδίδει 500 ίππους και 700 Nm ροπής. Πάντως, μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η υβριδική έκδοση με τους συνολικά 380 ίππους (333 ίπποι ο βενζινοκινητήρας και 47 ίπποι ο ηλεκτροκινητήρας) και τη ροπή των 580 Nm από τις μόλις 1.000 σ.α.λ.! Το μοντέλο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια μέχρι τα 60 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση μειώνεται στα 8,2 λτ./100 χλμ. Στα κιβώτια, η Cayenne είναι η πρώτη Porsche με στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις - πλην της βασικής - το νέο Tiptronic S κιβώτιο 8 σχέσεων. Ένα κιβώτιο που συνεισφέρει τα μέγιστα όσον αφορά στην οικονομία και τις γρήγορες αλλαγές σχέσεων.
Η κορωνίδα και η υβριδική βάση. Όποιος νοιάζεται μόνο για το γκάζι διαλέγει την turbo των 500 ίππων (πάνω), ενώ για τους ευαισθητοποιημένους υπάρχει η Hybrid των 388 ίππων και των άπειρων κιλών ροπής από τις 1.000 σ.α.λ. (κάτω). Το καλό με αυτή είναι ότι ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται μέχρι και τα 156 χλμ./ώρα.
Η Cayenne πρόλαβε στη… στροφή το λανσάρισμα της Panamera Hybrid, ώστε να πάρει αυτή τον τίτλο της πρώτης υβριδικής Porsche παραγωγής. Στην ένθετη φωτογραφία η μπαταρία νικελίου-υβριδίου μετάλλου, που βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών και αποθηκεύει ενέργεια κατά την πέδηση ή την οδήγηση υπό κανονικές συνθήκες.