ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/6/2010
Πρώτη επαφή
Très ChiC
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 6486 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/6/2010
¶νετο και στιβαρό
Στο δρόμο το γαλλικό μοντέλο είναι ασφαλές και σταθερό σε κάθε περίπτωση.
Στο δρόμο, το γαλλικό μοντέλο παρουσιάζεται άνετο σε κάθε περίπτωση. Στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες κίνησης, παρουσιάζει υψηλή σταθερότητα και δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Όταν ο δρόμος έχει κλειστές στροφές, η συμπεριφορά του Megane Coupe-Cabriolet δεν προβληματίζει ούτε στιγμή τον οδηγό, ο οποίος θέλει να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Βέβαια, όταν η κατάσταση φθάνει κοντά στα όρια, τότε το αυξημένο βάρος του αμαξώματος δείχνει ότι επηρεάζει τη συμπεριφορά, όμως εκεί αναλαμβάνει το στάνταρ σύστημα ελέγχου ευστάθειας που ενεργεί άμεσα για να διορθώσει την τροχιά του οχήματος. Αυτό που ίσως προβληματίσει είναι το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι σχετικά άμεσο στις εντολές του οδηγού, όμως η πληροφόρηση που μεταφέρει είναι "τεχνητή", όπως ισχύει γενικότερα για την οδηγική αίσθηση που προφέρει το αυτοκίνητο. Όταν η οροφή ανοίξει, το αμάξωμα παρουσιάζει καλή στιβαρότητα, με τις στρεβλώσεις να κάνουν την εμφάνισή τους μόνο σε μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ παράλληλα δεν εντοπίζονται τριγμοί από το εσωτερικό. Οι στροβιλισμοί του αέρα στην καμπίνα όταν η οροφή είναι ανοιχτη, δεν είναι έντονοι, μιας και με ταχύτητες ακόμη και κοντά στα 130 χλμ./ώρα, η ένταση του αέρα δεν ενοχλεί, κάτι που ενισχύει την άνεση των επιβατών. Αυτό οφείλεται και στον πίσω κάθετο ανεμοφράκτη που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, ο οποίος είναι τοποθετημένος ανάμεσα από τα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων.

 
 Νέο Renault Megane Coupe-Cabriolet
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή
Εσωτερικό
Κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά