Κερδίζω από:
• Την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
• Τις λογικές τιμές των service
• Τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας Χάνω από: • Το υψηλό κόστος αντικατάστασης για το δεξί εμπρός φτερό
Η παρουσία του 3κύλινδρου 1.000άρη κινητήρα της Daihatsu κάτω από το καπό της βασικής έκδοσης του Sirion εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και άρα μειώνει αρκετά το κόστος χρήσης στα 5 πρώτα κατοχής του αυτοκινήτου. Παράλληλα, το μοτέρ αυτό με τη χαμηλή φορολογησιμότητα έχει ως αποτέλεσμα τα τέλη κυκλοφορίας να βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ενώ και τα ασφάλιστρα δε θα επιβαρύνουν κατά πολύ τον ετήσιο προϋπολογισμό του ιδιοκτήτη. Στο κόστος αντικατάστασης των ανταλλακτικών, τώρα, το Sirion βρίσκεται λίγο πιο κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας, προσφέροντας συνολικά λογικές τιμές. Αυξημένο είναι μόνο το κόστος αντικατάστασης για το δεξί εμπρός φτερό, ενώ χαμηλό, από την άλλη, είναι το κόστος αντικατάστασης του εμπρός προφυλακτήρα.
Δαπάνες πενταετίας (ευρώ)
Daihatsu Sirion 1,0
Service 15.000 χλμ.
108,7
Service 30.000 χλμ.
194,4
Service 45.000 χλμ.
150,4
Service 60.000 χλμ.
194,4
Service 75.000 χλμ.
100,0
Σύνολο κόστους service
747,9
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5,0
Κατανάλ. στα 75.000 χλμ. (λτ.)
3.750
Κατανάλ. στα 75.000 χλμ.
5.662,5
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη
470,0
Ασφάλιστρα 5 ετών*
2.032,0
Συνολικό κόστος στα 5 χρόνια
8.912,4
*Βασικό πακέτο ασφαλιστικών καλύψεων
Μέση τιμή αμόλυβδης 1,510 ευρώ/λτ.