Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/6/2010
Πρώτη επαφή
Το επόμενο βήμα!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 8745 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/6/2010
«Το πιο δυναμικό Volvo όλων των εποχών»*
Σταθερό, σίγουρο και κυρίως περισσότερο συμμετοχικό από κάθε άλλο Volvo στις γρήγορες διαθέσεις του οδηγού, το νέο S60 παρουσιάζεται αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά και με πολύ καλή άνεση.
*Η φράση αυτή επαναλαμβάνεται συνεχώς στην περιγραφή του αυτοκινήτου για τους δημοσιογράφους και παράλληλα την ακούσαμε πολλαπλές φορές από τα χείλη των ανθρώπων της Volvo κατά την παγκόσμια παρουσίαση του S60.
To νέο Volvo S60 βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με αυτή των Volvo S80 και XC60, όμως εδώ οι μηχανικοί της Volvo έχουν προχωρήσει σε εκτεταμένες επεμβάσεις στη ρύθμιση της ανάρτησης, με στόχο να προσφέρουν μια όσο το δυνατόν πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Ειδικά δε στις ευρωπαϊκές αγορές, το νέο S60 θα προσφέρεται αποκλειστικά και μόνο με τη σπορ ανάρτηση («Dynamic» την ονομάζει η Volvo), μαζί με το μερικώς απενεργοποιούμενο Σύστημα Ελέγχου της Δυναμικής Ευστάθειας και Πρόσφυσης (DSTC), καθώς και το ηλεκτρονικό διαφορικό ανακατανομής της ροπής (TTV). Ένα ακόμη στοιχείο του αυτοκινήτου αποτελεί η προαιρετική παρουσία της ενεργητικής ανάρτησης «FOUR-C», την οποία γνωρίζουμε από παλαιότερα μοντέλα της Volvo, όμως εδώ έρχεται πλέον στην πιο εξελιγμένη της εκδοχή, προσφέροντας πάντως και πάλι τρεις επιλογές στον οδηγό (Comfort, Sport και Advanced). Στην πράξη, το νέο S60 δικαιώνει τις προσδοκίες της Volvo ως προς «το πιο σπορ αυτοκίνητο της ιστορίας της», αφού η ανάρτηση είναι πιο ικανή από ποτέ στο να ακολουθήσει τις σπορ ορέξεις του οδηγού. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι το νέο S60 υπολείπεται στον τομέα της άνεσης –κάθε άλλο μάλιστα, απλώς πλέον το αυτοκίνητο προσφέρει πιο στιβαρή αίσθηση και περισσότερη σιγουριά στον οδηγό του σε γρήγορες συνθήκες. Ειδικά δε εφ/ όσον ο τελευταίος έχει επιλέξει την έκδοση με την αυτόματη τετρακίνηση All Wheel Drive, που ενσωματώνει συνεκτικό συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς και προσφέρει πιο άμεση εμπλοκή εκεί όπου χρειάζεται. Αλλαγές έχουμε και στο τιμόνι, αφού η Volvo πριμοδότησε το νέο S60 με γρηγορότερη κρεμαγιέρα, η οποία προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση και πληροφόρηση, αν και πάλι το τιμόνι δεν είναι τόσο «κοφτερό» όσο στον κορυφαίο -σε αυτόν τον τομέα- Γερμανό ανταγωνιστή.
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Μοντέλο2,0Τ & 3,0 Τ6
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον με υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτησηΑνεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική
Εμπρός φρέναΑεριζ. Δίσκοι 300 χλστ. (336 χλστ. στο T6)
Πίσω φρέναΔίσκοι 302 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτροϋδραυλική

 
 Νέο Volvo S60
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες - Κιβώτια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνολογία
Τεχνικά χαρακτηριστικά