Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/7/2010
Παρουσίαση
Σε ανοδική τροχιά
- Κινητήρες
Διαβάστηκε από 18096 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/7/2010
Καλύτερος συνολικά του i10
Το μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. του i10 είναι συνολικά καλύτερο, εξασφαλίζοντας γρηγορότερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση. Οι 78 ίπποι που αποδίδει, σε συνδυασμό με τη σωστή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου, χαρίζουν την απαραίτητη ζωηράδα και καλή ελαστικότητα και τράβηγμα. Επίσης, η λειτουργία του είναι γραμμική και ο θόρυβος που παράγει λογικός. Το δυνατότερο μοτέρ των 83 δυναμομετρημένων ίππων του Spark εμφανίζει πολύ καλή «σπιρτάδα» στις επιταχύνσεις από στάση, ωστόσο και εν κινήσει ικανοποιεί, παρά τη μακριά διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου, χαρακτηριστικό που με τη σειρά του ευνοεί τη διατήρηση της κατανάλωσης και του θορύβου σε χαμηλά επίπεδα. Το λιγότερο ισχυρό μηχανικό σύνολο των 1,1 λτ. του Picanto αποδίδει τη μέγιστη ροπή σε πολύ χαμηλότερες στροφές έναντι των Spark 1,2 και i10 1,2, στοιχείο που λειτουργεί θετικά στις αστικές μετακινήσεις, αλλά από την άλλη πλευρά, οι μακριές σχέσεις μετάδοσης -και ειδικά η 5η ταχύτητα- μετριάζουν τις ρεπρίζ.

 
 Τα μίνι, μικρά και μικρομεσαία Chevrolet, Hyundai και Kia
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μίνι: Chevrolet Spark 1,2 – Hyundai i10 1,2 – Kia Picanto 1,1
- Εξοπλισμός - Χρηματοδότηση – προσφορές
- Εσωτερικό
- Χώροι
- Στο δρόμο
- Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μικρά (1,4 5d): Chevrolet Aveo – Hyundai i20 – Kia Venga
- Value for money
- Εσωτερικό
- Χώροι
- Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
- Στο δρόμο
Μικρoμεσαία (1,4 5d): Chevrolet Lacetti – Hyundai i30 – Kia Cee´d FL
- Value for money
- Εσωτερικό
- Χώροι
- Στο δρόμο
Τα σεντάν και στέισον βάγκον μικρομεσαία μοντέλα