Διαβάστηκε από 18096αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/7/2010
Πιο «σφιχτό» το Cee´d και άνετα τα Lacetti και i30
Η ανάρτηση του Cee´d με την ελαφρώς πιο σφιχτή ρύθμιση εξασφαλίζει καλύτερη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, χωρίς να κουράζει τους επιβάτες.
Η οδική συμπεριφορά του Cee´d ανήκει μεταξύ των πλεονεκτημάτων του, κάτι στο οποίο συμβάλλει με τη σειρά της η σφιχτή ανεξάρτητη ανάρτηση. Η παρεχόμενη άνεση ικανοποιεί και στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές, ενώ οι υποστροφικές τάσεις είναι περιορισμένες και ελεγχόμενες σε σβέλτους ρυθμούς. Επιπλέον, το ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο τιμόνι ικανοποιεί σε βάρος και αμεσότητα, χωρίς να λείπει μια σχετική ασάφεια.
Το i30, το οποίο "μοιράζεται" με το Cee´d ίδιο δάπεδο και αναρτήσεις, έχει πιο μαλακή ρύθμιση, προσφέροντας καλύτερη άνεση μαζί με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Κινούμενο στις ευθείες, το μικρομεσαίο Hyundai παρουσιάζεται σταθερό και στις υψηλότερες ταχύτητες, ενώ το τιμόνι παραμένει βαρύ και ενισχύει τη σιγουριά που νιώθει ο οδηγός. Σε επαρχιακές διαδρομές με στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές, παραμένοντας ουδέτερο στις αντιδράσεις του και με το TCS να επεμβαίνει μόλις διαγνωστεί στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών.
Για πιο ήπιους ρυθμούς προορίζεται το Lacetti, λόγω της μαλακότερης ρύθμισης της ανάρτησής του, η οποία αμβλύνει με ικανοποιητικό τρόπο τις περισσότερες κακοτεχνίες των δρόμων, χωρίς παράλληλα να ακούγονται θόρυβοι. Ικανοποιητική σταθερότητα παρουσιάζει στις ευθείες και στις στροφές, χωρίς να προδιαθέτει για κάτι περισσότερο, λόγω και του μέτριου σε αμεσότητα τιμονιού.
Τα μίνι, μικρά και μικρομεσαία Chevrolet, Hyundai και Kia