Διαβάστηκε από 18096αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/7/2010
Κερδίζει σε επιδόσεις και κατανάλωση το i20
Μεταξύ των παραπλήσιας πραγματικής απόδοσης μηχανικών συνόλων των 1,4 λίτρων, το μοτέρ του i20 τα καταφέρνει συνολικά καλύτερα, επιτυγχάνοντας γρηγορότερες επιδόσεις με ελαφρώς χαμηλότερες απαιτήσεις σε καύσιμο. Επίσης, ο 1.400άρης κινητήρας του Hyundai διακρίνεται για την ελαστικότητά του στις χαμηλές στροφές και την προθυμία του στο πάτημα του γκαζιού, αλλά και για το λογικής έντασης παραγόμενο θόρυβο. Στο Venga το κοντής διάταξης κιβώτιο ταχυτήτων συμβάλλει στην επίτευξη ανταγωνιστικών επιδόσεων (εκτός της μικρής τελικής ταχύτητας) και βελτιώνει την απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού στις χαμηλές στροφές. Από την άλλη όμως πλευρά, ο κινητήρας δουλεύει σε υψηλότερες στροφές, με αποτέλεσμα να «ακούγεται» σε ρυθμούς ταξιδιού.
Καλή επιτάχυνση από στάση προσφέρει ο 1,4 λτ. κινητήρας του Aveo, όπως και ικανοποιητική προθυμία και «ζωηράδα» στο πάτημα του γκαζιού, την οποία ωστόσο χάνει στις ενδιάμεσες επιταχύνεις, γεγονός που αποδίδεται στη μακριά διάταξη της 4ης και κυρίως της 5ης ταχύτητας, ενώ και ο αντίστοιχος επιλογέας δε διακρίνεται για την αίσθηση και την ακρίβεια στις εναλλαγές των σχέσεων.
Τα μίνι, μικρά και μικρομεσαία Chevrolet, Hyundai και Kia