Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/7/2010
Παρουσίαση
Σε ανοδική τροχιά
- Κινητήρες
Διαβάστηκε από 18096 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/7/2010
Κερδίζει σε επιδόσεις και κατανάλωση το i20
Μεταξύ των παραπλήσιας πραγματικής απόδοσης μηχανικών συνόλων των 1,4 λίτρων, το μοτέρ του i20 τα καταφέρνει συνολικά καλύτερα, επιτυγχάνοντας γρηγορότερες επιδόσεις με ελαφρώς χαμηλότερες απαιτήσεις σε καύσιμο. Επίσης, ο 1.400άρης κινητήρας του Hyundai διακρίνεται για την ελαστικότητά του στις χαμηλές στροφές και την προθυμία του στο πάτημα του γκαζιού, αλλά και για το λογικής έντασης παραγόμενο θόρυβο. Στο Venga το κοντής διάταξης κιβώτιο ταχυτήτων συμβάλλει στην επίτευξη ανταγωνιστικών επιδόσεων (εκτός της μικρής τελικής ταχύτητας) και βελτιώνει την απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού στις χαμηλές στροφές. Από την άλλη όμως πλευρά, ο κινητήρας δουλεύει σε υψηλότερες στροφές, με αποτέλεσμα να «ακούγεται» σε ρυθμούς ταξιδιού. Καλή επιτάχυνση από στάση προσφέρει ο 1,4 λτ. κινητήρας του Aveo, όπως και ικανοποιητική προθυμία και «ζωηράδα» στο πάτημα του γκαζιού, την οποία ωστόσο χάνει στις ενδιάμεσες επιταχύνεις, γεγονός που αποδίδεται στη μακριά διάταξη της 4ης και κυρίως της 5ης ταχύτητας, ενώ και ο αντίστοιχος επιλογέας δε διακρίνεται για την αίσθηση και την ακρίβεια στις εναλλαγές των σχέσεων.

 
 Τα μίνι, μικρά και μικρομεσαία Chevrolet, Hyundai και Kia
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μίνι: Chevrolet Spark 1,2 – Hyundai i10 1,2 – Kia Picanto 1,1
- Εξοπλισμός - Χρηματοδότηση – προσφορές
- Εσωτερικό
- Χώροι
- Στο δρόμο
- Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μικρά (1,4 5d): Chevrolet Aveo – Hyundai i20 – Kia Venga
- Value for money
- Εσωτερικό
- Χώροι
- Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
- Στο δρόμο
Μικρoμεσαία (1,4 5d): Chevrolet Lacetti – Hyundai i30 – Kia Cee´d FL
- Value for money
- Εσωτερικό
- Χώροι
- Στο δρόμο
Τα σεντάν και στέισον βάγκον μικρομεσαία μοντέλα