ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/7/2010
Παρουσίαση
Σε ανοδική τροχιά
- Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 18096 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/7/2010
Καλύτερος συνδυασμός άνεσης – κρατήματος το Venga
Το Venga είναι φιλικό στους χειρισμούς και άνετο στην πόλη, ενώ κινούμενο σε πιεσμένους ρυθμούς παραμένει εύκολα ελεγχόμενο και προοδευτικό στις αντιδράσεις του.
Η άνεση και φιλικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις και η προσφερόμενη ασφάλεια στις διαδρομές εκτός πόλεως συνδυάζονται με τον πιο επιτυχημένο και ισορροπημένο τρόπο στο Venga, γεγονός που αποδίδεται και στη ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία δεν είναι ούτε πολύ μαλακή αλλά ούτε και σφιχτή, προκειμένου να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή άνεση -όχι όμως εις βάρος της οδικής συμπεριφοράς. Επίσης, κινούμενο σε σβέλτους ρυθμούς στις ευθείες των εθνικών οδών είναι σταθερό, ενώ σίγουρη αίσθηση προσδίδει και στις στροφές, όπου σε πιο πιεσμένους ρυθμούς το αμάξωμα εμφανίζει λογικές κλίσεις και η υποστροφή είναι περιορισμένη, κάνοντας την παρουσία της με προοδευτικό τρόπο (μόνο όταν είναι απενεργοποιημένο το ESP). Το τιμόνι, από την πλευρά του, έχει το απαραίτητο σφίξιμο γύρω από τη θέση της ευθείας και είναι άμεσο, αλλά με μέτρια πληροφόρηση. Το i20 1,4 είναι και αυτό συνολικά φιλικό στους χειρισμούς, αλλά θα το θέλαμε πιο άνετο, λόγω του αστικού του χαρακτήρα, αφού η σχετικά σφιχτή ανάρτησή του δεν αποδίδει κάποιο σπορτίφ στοιχείο οδηγικά, κάτι που οφείλεται και στην ασάφεια και στο αλάφρωμα που παρουσιάζει το τιμόνι σε μια διαδρομή με στροφές, παρ/ ότι αρχικά δείχνει βαρύ. Ωστόσο πρόκειται για ένα ασφαλές και σταθερό στο δρόμο μικρό μοντέλο, το οποίο θα εμφανίσει τάσεις υποστροφής μόνο σε πιεσμένους ρυθμούς. Σχετικά «μαλακό» σε ρύθμιση είναι το Aveo προς όφελος της άνεσης, που είναι το κυρίως ζητούμενο στην πόλη, παρά τα όποια σπορτίφ στοιχεία οδηγικά. Παράλληλα, στον ανοιχτό δρόμο ικανοποιεί σε σταθερότητα και οι κλίσεις του αμαξώματός του στις στροφές είναι υπαρκτές, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό. Εκεί που μειονεκτεί, είναι στην ασάφεια του τιμονιού και στη μέτρια αμεσότητά του.

 
 Τα μίνι, μικρά και μικρομεσαία Chevrolet, Hyundai και Kia
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μίνι: Chevrolet Spark 1,2 – Hyundai i10 1,2 – Kia Picanto 1,1
- Εξοπλισμός - Χρηματοδότηση – προσφορές
- Εσωτερικό
- Χώροι
- Στο δρόμο
- Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μικρά (1,4 5d): Chevrolet Aveo – Hyundai i20 – Kia Venga
- Value for money
- Εσωτερικό
- Χώροι
- Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
- Στο δρόμο
Μικρoμεσαία (1,4 5d): Chevrolet Lacetti – Hyundai i30 – Kia Cee´d FL
- Value for money
- Εσωτερικό
- Χώροι
- Στο δρόμο
Τα σεντάν και στέισον βάγκον μικρομεσαία μοντέλα