Διαβάστηκε από 9650αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/9/2010
Με έμφαση στην οικονομία
Ο 3κύλινδρος 1.200άρης κινητήρας του νέου Micra κερδίζει τις εντυπώσεις με την πολιτισμένη λειτουργία του και παράλληλα εξασφαλίζει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Micra αποτελείται αποκλειστικά και μόνο από βενζινοκινητήρες, μιας και η Nissan έκρινε ότι το αυξημένο κόστος που συνήθως έχουν οι εκδόσεις με diesel κινητήρα δεν ταιριάζει με το γενικότερο οικονομικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Έτσι λοιπόν, από τον Οκτώβριο το νέο Micra θα διατεθεί με έναν κόμπακτ και ελαφρύ 1.200άρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα, με ονομαστική απόδοση 80 ίππων.
Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με ένα "μακρύ" μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων (ή ένα CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) και διακρίνεται κυρίως για την πολύ χαμηλή του κατανάλωση (5,0 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (115 γρ./χλμ.).
Επίσης, κατά τη διάρκεια της οδηγικής παρουσίασης του μοντέλου, το μοτέρ αυτό μας εξέπληξε ευχάριστα και λόγω των μειωμένων κραδασμών και θορύβου που εμφάνισε, απόρροια της ύπαρξης αντίβαρου για το βέλτιστο "ζύγισμα" του 3κύλινδρου κινητήρα. Από την άνοιξη του 2011, ο κινητήρας αυτός θα συμπληρωθεί και με μια δεύτερη έκδοση άμεσου ψεκασμού και με κομπρέσσορα, η οποία θα αποδίδει 98 ίππους, όμως το κυριότερο χαρακτηριστικό της θα είναι οι χαμηλοί ρύποι-ρεκόρ, αφού η Nissan ανακοινώνει μόλις 95 γρ. CO2 ανά χλμ.