ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/11/2010
Παρουσίαση
Με τα «μάτια» των αγοραστών
Daihatsu
Διαβάστηκε από 66333 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/11/2010
Αξιοπιστία με στιλ
Η Daihatsu έχει μεγάλη και ισχυρή παράδοση στα μικρά κυρίως αυτοκίνητα, αλλά και στα compact 4x4. H εν λόγω ιαπωνική φίρμα έχει γίνει παράλληλα συνώνυμη της αξιοπιστίας και της αντοχής στο πέρασμα του χρόνου, γεγονός που επιβεβαιώνουν και οι κάτοχοι των μοντέλων της, όπως φαίνεται και από τη σχετική έρευνα του Auto Τρίτη. Μάλιστα, το 2002 η Daihatsu πρωτοπόρησε με την παρουσία του "έξυπνου" καταλύτη, ο οποίος δε χρειάζεται ουσιαστικά αντικατάσταση. Επιπλέον, "ανεβασμένος" είναι ο τομέας της εξωτερικής εμφάνισης και στιλ, της εργονομίας και της σχεδίασης του εσωτερικού, ενώ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης σημειώνονται στη συνολική εντύπωση ποιότητας, στο θόρυβο στο εσωτερικό από τριγμούς και στην κατανάλωση.
Top 5 τομείς
1Εξωτερική μορφή και στιλ 98,9%
2Εργονομία 98,7%
3Συχνότητα επισκευών 98,5%
4Σχεδίαση εσωτερικού 92,9%
5Γόητρο κατασκευαστή 92,8%
1. Εξωτερική μορφή και στιλ: 98,9% .Τα τελευταία χρόνια η Daihatsu έχει βελτιώσει σημαντικά τη σχεδίαση των αυτοκινήτων της σε όλα της τα μοντέλα, τα οποία χαρακτηρίζονται για τη "φρέσκια" εμφάνισή τους. Παράλληλα το roadster Copen είναι δίχως αμφιβολία ένα από τα πιο ξεχωριστής αισθητικής αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
2. Εργονομία: 98,7%.
Τα τελευταία χρόνια η Daihatsu έχει βελτιώσει σημαντικά τη σχεδίαση των αυτοκινήτων της σε όλα της τα μοντέλα, τα οποία χαρακτηρίζονται για τη "φρέσκια" εμφάνισή τους. Παράλληλα το roadster Copen είναι δίχως αμφιβολία ένα από τα πιο ξεχωριστής αισθητικής αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
3. Συχνότητα επισκευών: 98,5%
Το 98,5% των ιδιοκτητών των μοντέλων της Daihatsu δήλωσε στην έρευνα ικανοποίησης κατόχου του Auto Τρίτη, ότι είναι ευχαριστημένο ως προς την αξιοπιστία, τομέας όπου εδώ και χρόνια τώρα αποτελεί σημαντικό προσόν της Daihatsu, προσθέτοντας πόντους στη συνολικά πολύ καλή εικόνα του Ιάπωνα κατασκευαστή.
4. Σχεδίαση εσωτερικού: 92,9%
Όπως συμβαίνει με την εξωτερική σχεδίαση, έτσι και στην αισθητική του εσωτερικού έχει σημειωθεί μεγάλη βελτίωση στα τελευταία μοντέλα της Daihatsu, γεγονός που αφορά και στα τρία πιο δημοφιλή αυτοκίνητα, όπως είναι το Terios, το Sirion και το Cuore, όπου το κάθε μοντέλο από αυτά έχει το δικό του στιλ, χωρίς να γίνεται "φλύαρο".

5. Γόητρο κατασκευαστή: 92,8%
Παρά το γεγονός ότι η Daihatsu κατασκευάζει μικρά αυτοκίνητα, το γόητρο του κατασκευαστή κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, σύμφωνα πάντα με τους κατόχους των μοντέλων της, χαρακτηριστικό που αφορά κυρίως στο Terios με την πιο σκληροτράχηλη εικόνα, αλλά και με το ισχυρό όνομα που έχει δημιουργήσει στα μάτια του κοινού.
Top 5 τομείς

Terios
1. Εξωτερική μορφή και στιλ: 99,7%
2. Συχνότητα επισκευών: 99,4%
3. Εργονομία:
99,1%

Sirion
1. Συχνότητα επισκευών: 99,5%
2. Κατανάλωση:
99,4%

3. Εργονομία:
99,3%

Cuore
1. Συχνότητα επισκευών: 
99,6%

2. Κατανάλωση: 
99,5%

3. Ευρυχωρία εσωτερικού: 
99,0%


 
 Ικανοποίηση κατόχων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σε ποιους τομείς ικανοποίησε περισσότερο η κάθε εταιρεία
Alfa Romeo
Audi
BMW
Chevrolet
Citroen
Daihatsu
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Kia
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Renault
Seat
Skoda
smart
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo