ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2010
Παρουσίαση
«Ταξιδιάρικοι» οικογενειάρχες
¶νεση στο δρόμο
Διαβάστηκε από 35225 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2010
Περισσότερο ξεκούραστο το 308 και το i30
Η άνεση, κυρίως από την ανάρτηση, παίζει πρωταρχικό ρόλο σε ένα ταξίδι, τομέας όπου το 308 ξεχωρίζει, αφού η μαλακή της ρύθμιση διατηρεί ξεκούραστους τους επιβάτες σε συνδυασμό με τα αναπαυτικά καθίσματα. Μόνο οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες ίσως ενοχλήσουν, υπό μορφή ακούσματος χτύπου, που προέρχεται από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Παράλληλα, το μικρομεσαίο Peugeot δίνει αμέσως την αίσθηση ότι "πατάει" πολύ καλά στο δρόμο και ταξιδεύει με ασφάλεια ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, κάνοντας τον οδηγό να νιώθει σιγουριά.
Στο i30, μεταξύ των τομέων που ικανοποιούν αρκετά είναι η άνεση από την ανεξάρτητη ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση, η οποία αμβλύνει αποτελεσματικά τις διάφορες λακκούβες που υπάρχουν στους δρόμους, ενώ πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης. Ακόμη, το i30 παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα στις ευθείες των εθνικών οδών και "στρίβει" με ασφάλεια σε γοργούς ρυθμούς.
Η, επίσης, ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση του Yeti, με τις αυξημένες διαδρομές και την ούτε πολύ μαλακή αλλά ούτε και σφιχτή ρύθμιση, διαπερνά τις μύριες ανωμαλίες του οδοστρώματος δίχως να ταλαιπωρεί τους φιλοξενούμενούς του. Επίσης, παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα, τόσο στις ευθείες όσο και σε διαδρομές με στροφές, όπου ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα.
Η προσφερόμενη άνεση αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό του Golf 1,2 TSI, με την ανεξάρτητη ανάρτηση να είναι κατάλληλα ρυθμισμένη, ώστε να απορροφά με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης χτυπάει κορυφή και τα ταξίδια είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Επιπρόσθετα, εμπνέει σιγουριά και ασφάλεια ανεξαρτήτως ταχύτητας και διαδρομής. 
Εστιασμένο στη μέγιστη δυνατή άνεση είναι με την σειρά του και το Auris 1,33, στο οποίο η μαλακή ανάρτησή του φιλτράρει αρκετά καλά τα μπαλώματα και λακούβες των δρόμων, εξασφαλίζοντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα, θα ταξιδέψει με ασφάλεια, δίχως όμως να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε οδηγική αίσθηση. 
Πιο σφιχτή ρύθμιση έχει η ανάρτηση του Cee´d συγκριτικά με του i30, με το οποίο μοιράζονται πολλά μηχανικά μέρη, με αποτέλεσμα να μην είναι το ίδιο άνετο. Από την άλλη πλευρά όμως, εμφανίζει μικρότερες κλίσεις στις στροφές και είναι ελαφρώς πιο ευχάριστο οδηγικά.
Σφιχτή με την σειρά της είναι και η ανάρτηση του Civic που, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, προσφέρει σπορτίφ αίσθηση στον οδηγό του. Επιπλέον, ο αισθητός θόρυβος από τον κινητήρα σε σβέλτες ταχύτητες ενδέχεται να ενοχλήσει.
Καλή άνεση, συνδυασμένη με σπορτίφ διαθέσεις, διακρίνουν το Leon 1,2 TSI στο δρόμο, με την ανάρτηση να είναι κατάλληλα ρυθμισμένη, ώστε να απορροφά με αρκετά ικανοποιητικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ποιότητα κύλισης είναι εξίσου πολύ καλή, ενώ η ομοιογένεια του συνόλου εμπνέει ασφάλεια ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες.

Αναπαυτικά είναι και τα καθίσματα του Auris τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες.
Η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση του 308 1,4 επιτυγχάνει πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στην σταθερότητα.
Ο τομέας της άνεσης από την ανάρτηση έχει πρωταρχικό ρόλο στο i30 1,4, το οποίο δεν θα κουράσει σε μακρινές διαδρομές.
Πολύ καλό συνδυασμό άνεσης και κρατήματος προσφέρει το Yeti 1,2 TSI μέσω της κατάλληλα ρυθμισμένης ανάρτησης.
Με πολύ καλό τρόπο το Golf 1,2 TSI συνδυάζει την άνεση και την σταθερότητα στο δρόμο κάνοντας τα ταξίδια ευχάριστα.
Θέση οδήγησης: «Πανοραμική» στο Yeti
Στα μοντέλα του ομίλου VW (Leon, Yeti και Golf) o οδηγός θα βρει πιο εύκολα την θέση οδήγησης. Το Leon ικανοποιεί περισσότερο όσους κάθονται πιο χαμηλά, στο Golf είναι… κομμένη και ραμμένη για κάθε ανάστημα και στο Yeti είναι ψηλότερη και καταλληλότερη για ταξίδια. Αναπαυτικά κάθεται και ο οδηγός του 307, ωστόσο στo Civic και περισσότερο στα i30, Cee´d και Auris το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι δε διευκολύνει τους πιο ψηλούς.
¶νεση καθισμάτων: Πιο αναπαυτικά του 308
To 308 ξεχωρίζει και για την προσφερόμενη άνεση από τα καθίσματά του, τα οποία εκτός από το ότι είναι αναπαυτικά στηρίζουν κατάλληλα το σώμα του οδηγού και συνεπιβάτη. Σωστά σχεδιασμένα αλλά πιο σκληρά είναι επίσης των μοντέλων Civic, Leon, Yeti και Golf, μαλακότερα είναι του Auris χωρίς όμως να προσφέρουν αντίστοιχη πλευρική στήριξη, όπως ισχύει και για τα i30 και Cee´d.

 
 8 Μικρομεσαία αυτοκίνητα για ταξίδια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Value for money
Χώροι επιβατών
Χώρος αποσκευών
¶νεση στο δρόμο
Επιδόσεις
Θόρυβος
Κατανάλωση
Χρηματοδοτήσεις
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - τιμή- Μετρήσεις χώρων- Θόρυβος