Διαβάστηκε από 35225αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2010
Περισσότερη «ησυχία» στο εσωτερικό του Golf και των Αuris, Yeti
O θόρυβος, που φτάνει στον θάλαμο των επιβατών και προέρχεται, κυρίως, από τον κινητήρα αλλά και από την κύλιση των τροχών και τους στροβιλισμούς που δημιουργούνται στο αμάξωμα, παίζει σημαντικό ρόλο στην προσφερόμενη άνεση, ειδικά κατά τις πολύωρες και μακρινές μετακινήσεις. Ένα αυτοκίνητο που κάνει λιγότερο θόρυβο θα ταξιδέψει με περισσότερη ηρεμία τους φιλοξενούμενούς του, ενώ ένα πιο θορυβώδες θα αρχίσει να γίνεται ενοχλητικό από ένα σημείο και μετά προκαλώντας κούραση. Σε αυτό τον τομέα λοιπόν, καλύτερο αποδεικνύεται το Golf (σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις του Auto Τρίτη), αφού σε όλες τις μετρήσεις θορύβου με 100 και 140 χλμ./ώρα εμφανίζει λιγότερο θόρυβο στην καμπίνα του. Γεγονός που αποδίδεται κυρίως, τόσο στην καλύτερη ηχομόνωση όσο και στη μακριά 5η και κυρίως 6η ταχύτητα που κρατούν "χαμηλά" τις στροφές του κινητήρα. Χαμηλή ένταση θορύβου φτάνει στο εσωτερικό και των Yeti 1,2 TSI και Leon 1,2 TSI, όπως επίσης και στο Auris 1,33 και Cee´d 1,4, ενώ λίγο υψηλότερη στάθμη θορύβου εμφανίζουν κατά μέσο όσο το Civic 1,4, το i30 1,4 και περισσότερο το 308 1,4.
Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η προσεγμένη ηχομόνωση και οι χαμηλές στροφές που λειτουργεί ο κινητήρας ελέω μακριού 6τάχυτου κιβωτίου περιορίζουν τον θόρυβο που φτάνει στην καμπίνα του Auris.
Από τα πιο "ήσυχα" σε ταξίδι είναι το Yeti, στο οποίο ο θόρυβος από τον κινητήρα κρατιέται χαμηλά χάρη και στη μακριά κλιμάκωση των 6 ταχυτήτων.