Διαβάστηκε από 28371αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/12/2010
Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic της X3 εξασφαλίζει πολύ γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στο χειροκίνητο πρόγραμμα.
Θόρυβος (db)
Mοντέλο
X3 xDrive35i
GLK 350 4MATIC
χλμ./ώρα
db
db
5η ταχ.100
69,5
68,1
6η ταχ. 100
68,1
67,5
6η ταχ.120
73,7
70,9
6η ταχ.140
75,5
73,2
Ρελαντί
46,4
48,1
Μέσος όρος
66,6
65,6
Ο 3,0 λτ. 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας της Χ3, με το μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων και το σύστημα TwinPower Turbo, με δύο πολλαπλές εξαγωγής, μία για κάθε τρεις κυλίνδρους, εντυπωσιάζει με τη δύναμη του, αφού δεν υπάρχουν κενά ισχύος ή "σκαλοπάτια", από τις χαμηλές στροφές μέχρι τον κόφτη, λίγο πιο πάνω από τις 7.000 σ.α.λ. που φτάνει με χαρακτηριστική ευκολία παράγοντας έναν… εξωφρενικό λυσσαλέο ήχο. Εντυπωσιακές με την σειρά τους είναι και οι επιδόσεις, από στάση καθώς και οι ρεπρίζ με kickdown, μέσω του νέου 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic, είναι… άπιαστες. Επίσης, όσον αφορά στο 8άρι Steptronic, οι αλλαγές πραγματοποιούνται εξαιρετικά άμεσα μέσω των paddles στο τιμόνι, ενώ παράλληλα η 8η ταχύτητα κρατάει πολύ χαμηλά τις στροφές του κινητήρα σε ένα ταξίδι (π.χ. στις 3.000 σ.α.λ. το ταχύμετρο δείχνει 180 χλμ./ώρα). Το μόνο σύστημα που έχει περιθώρια βελτίωσης είναι το Auto Start-Stop, μέσω του οποίου η παύση λειτουργίας και επανεκκίνηση του κινητήρα δεν γίνεται με ιδιαίτερα ομαλό τρόπο. Ωστόσο, μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω του σχετικού διακόπτη, που βρίσκεται σε άβολη θέση κρυμμένος πίσω από το τιμόνι, δίπλα από το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα. Η GLK 350, με το V6 3,5 λτ. ατμοσφαιρικό μοτέρ των 272 ίππων κιβώτιο, είναι πιο αθόρυβη και αρκετά γρήγορη, όχι όμως όσο η X3 xDrive 35i, ενώ παράλληλα εμφανίζει υψηλότερη κατανάλωση και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Επίσης, το 7τάχυτο 7G-Tronic κιβώτιο δεν είναι το ίδιο άμεσο στις αλλαγές, μέσω των πλήκτρων πίσω από το τιμόνι.