Διαβάστηκε από 28371αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/12/2010
H πιο μαλακή ανάρτηση της GLK εξασφαλίζει καλύτερη άνεση εκτός δρόμου, ενώ η αποτελεσματική της 4κίνηση επιτρέπει "σκαρφαλώματα".
Εκτός δρόμου η Mercedes κινείται με περισσότερη άνεση από την ανάρτηση. Η μόνιμη 4κίνηση 4MATIC με τον πολύδισκο συμπλέκτη στο κεντρικό διαφορικό προσφέρει τη δυνατότητα προσπέλασης πιο δύσβατων σημείων και κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 45:55 στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα. Επιπλέον, μπορεί να εφοδιαστεί με το πακέτο Off Road, βάσει του οποίου, με το πάτημα του σχετικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα "κλειδώνει" η κατανομή της ροπής στο 50:50, οι αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων γίνονται πιο ομαλά και το ESP και το ABS γίνονται λιγότερο ευαίσθητα. Πολύ καλή λειτουργία παρουσιάζει και η μόνιμη τετρακίνηση xDrive της BMW με τον πολύδισκο συμπλέκτη που μεταβάλλει συνεχώς την κατανομή της ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα. Επιπλέον, πολύ καλά είναι τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του αμαξώματος, αλλά η ανάρτηση περνάει θορύβους στο εσωτερικό, όταν διαπερνά κακοτράχαλες χωμάτινες διαδρομές.