Κορυφαία οδηγικά η Χ3 χωρίς να υπολείπεται σε άνεση
Διαβάστηκε από 28371αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/12/2010
Η νέα X3 "αποπλανεί" τον οδηγό της με τα οδηγικά της… κάλλη, δίνοντάς του την αίσθηση ότι βρίσκεται σε ένα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο,
παρά σε ένα πολυτελές μεσαίο SUV.
Η 2η γενιά της Χ3 βελτιώθηκε αισθητά σε άνεση χωρίς να χάσει ούτε κατ´ ελάχιστο το δυναμικό χαρακτήρα της. Παράλληλα, είναι το πρώτο μοντέλο της Σειράς "X" που εφοδιάζεται (προαιρετικά) με το σύστημα Dynamic Drive Control (DDC), μέσω του οποίου ελέγχεται η απόσβεση των αμορτισέρ, η απόκριση του κινητήρα και του γκαζιού, η λειτουργία του Steptronic και η υποβοήθηση του τιμονιού. Με την επιλογή "Normal" η ανάρτηση έχει σχεδόν "ισοπεδωτικό" χαρακτήρα, αφού φιλτράρει τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να διαταράσσεται η άνεση των επιβατών, ενώ οι αλλαγές των ταχυτήτων και η απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού γίνονται με πιο ήπιο τρόπο.
Η GLK μπορεί να μη διαθέτει κάποιο σπορτίφ οδηγικό στοιχείο, ωστόσο είναι ιδιαίτερα άνετη και ασφαλής, ανεξαρτήτου διαδρομής και ταχύτητας.
Με το "Sport", ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη ρύθμιση της ανάρτησης και του κινητήρα - κιβωτίου και με το Sport+ η ανάρτηση σκληραίνει, χωρίς ωστόσο να γίνεται κουραστική, το κιβώτιο κρατάει υψηλότερες στροφές και μικρότερη σχέση, ενώ η απόκριση είναι ακαριαία. Επιπλέον, με την επιλογή του Sport+ απενεργοποιείται ταυτόχρονα και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DTC, αυξάνοντας την οδηγική ευχαρίστηση σε μια διαδρομή με στροφές. Εκεί, η Χ3 κινούμενη σε ταχύς ρυθμούς είναι σχεδόν ακλόνητη παρουσιάζοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, χάρη και στην αποτελεσματική μόνιμη 4κίνηση. Σε γλιστερά κομμάτια η X3, με το πόδι βαθιά στο γκάζι, θα υπερστρέψει ελαφρώς, βοηθώντας τον οδηγό στο να τοποθετήσει καλύτερα το αυτοκίνητο, ενώ στιγμιαία θα μεταφερθεί η απαιτούμενη ροπή στον εμπρός άξονα επαναφέροντας το αυτοκίνητο στην προδιαγεγραμμένη πορεία. Επιπλέον, ο οδηγός λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το ακριβέστατο και άμεσο τιμόνι (λίγο πιο ελαφρύ από πριν) και τα φρένα είναι αποτελεσματικά. Όσο για την κίνηση στις ευθείες, ο μόνος "κίνδυνος" που εγκυμονεί είναι αυτός της κλήσης για παράβαση του ορίου ταχύτητας, καθώς είναι υποδειγματικά σταθερή και "μαζεύει" χιλιόμετρα δίχως να γίνονται αντιληπτά.
Η GLK με την ενεργητική ανάρτηση AGILITY CONTROL, η οποία αλλάζει αυτομάτως ρύθμιση ανάλογα με την κατάσταση του οδοστρώματος και τις συνθήκες οδήγησης, είναι ιδιαίτερα σταθερή, άνετη και ασφαλής, αλλά οδηγικά απέχει από την κορυφαία X3. Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι μεγαλύτερες, ενώ το τιμόνι (με τη μεγαλύτερης διαμέτρου στεφάνη) είναι ελαφρύτερο και λιγότερο ακριβές και άμεσο.