ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/1/2011
Πρώτη επαφή
Peugeot 207 Rallye 6speed
«6άρες»!
Διαβάστηκε από 22199 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/1/2011
H προσθήκη κάτω από το καπό του Euro5 1,6 THP με τους 156 ίππους, αλλά και κυρίως, το νέο 6άρι μηχανικό κιβώτιο, τονίζουν ακόμη περισσότερο το σπορ χαρακτήρα της έκδοσης Rallye του Peugeot 207, κάνοντάς το ακόμη πιο απολαυστικό!
Το νέο 6άρι κιβώτιο έχει πιο σφιχτή κλιμάκωση από πριν, κάνοντας τη διαφορά κυρίως στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Η αίσθηση πάντως είναι και πάλι μέτρια.
Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των μηχανικών συνόλων του με κινητήρες Euro5, η Peugeot εφοδιάζει το σπορ 207 Rallye με το νεότερο turbo μοτέρ των 1,6 λίτρων (156 ίππους), αλλά και κυρίως με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, έναντι του προηγούμενου κιβωτίου των 5 σχέσεων. Η αλλαγή αυτή δεν έχει συνδυαστεί με αλλαγές στην εμφάνιση του αυτοκινήτου, η οποία παραμένει νεανική και διακριτικά σπορτίφ, ενώ σε επίπεδο τιμής υπάρχει μικρή αύξηση κατά περίπου 300 ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη τιμή καταλόγου. Όμως, η Peugeot προσφέρει μεγάλη έκπτωση για το αυτοκίνητο, η οποία ισούται με το 50% του τέλους ταξινόμησης (1.050 ευρώ) και σε συνδυασμό με μια ακόμη έκπτωση 300 ευρώ (εναλλακτική του δωρεάν service για 3 χρόνια), διαμορφώνει τελικά την τιμή του από τα 18.590 στα 17.240 ευρώ. Επίσης, προσφέρονται δώρο και τα τέλη κυκλοφορίας (239 ευρώ).
Πετυχημένος συνδυασμός κινητήρας-κιβώτιου
Με δεδομένο το σπορ χαρακτήρα του 207 Rallye, η προσθήκη του νέου, πιο σφιχτής κλιμάκωσης κιβωτίου των 6 σχέσεων, είναι παραπάνω από καλοδεχούμενη. Και αυτό γιατί το κιβώτιο αυτό ωφελεί τις επιδόσεις του αυτοκινήτου και κυρίως τις ρεπρίζ, ενώ υπάρχει και ένα μικρό όφελος στο 0-100 χλμ./ώρα (8,0 δλ. από 8,1). Επίσης, η ύπαρξη και 6ης σχέσης στο κιβώτιο ωφελεί την κατανάλωση στο ταξίδι, αφού το μοτέρ λειτουργεί σε λίγο χαμηλότερες στροφές. Ουσιαστικά, ο μόνος προβληματισμός που τίθεται από το νέο κιβώτιο έχει να κάνει και πάλι με την αίσθηση κατά το κούμπωμα των σχέσεων, που δεν είναι τόσο "σίγουρη". Πάντως σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, αυτός είναι ελαστικός και πολιτισμένος, αποδίδοντας γραμμικά τη δύναμή του σε όλο το φάσμα περιστροφής του.

 
 Peugeot 207 Rallye 6speed
Σπορτίφ οδηγικά και οδικά χαρακτηριστικά
Εσωτερικό
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός- Τιμή