Διαβάστηκε από 95581αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Στην Ελλάδα περίπου μέσα στην άνοιξη
Την τρίτη γενιά του επιτυχημένου Focus ετοιμάζεται να λανσάρει στα μέσα του χρόνου η Ford, σε εκδόσεις αμαξώματος στέισον και σεντάν (φυσικά και στην πλέον δημοφιλή 5θυρη). Το best-seller μικρομεσαίο εισαγάγει εντελώς νέα αισθητικά πρότυπα. Οι σχεδιαστές της Ford του προσέδωσαν διακριτικά δυναμικό look που εκφράζεται κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος. Από τεχνολογικής άποψης, το νέο Focus είναι βασισμένο πάνω σε μία καινούρια πλατφόρμα, η οποία εκτός των άλλων διαθέτει μία εξελιγμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων καθώς και νέα εμπρός και πίσω υποπλαίσια. Στον τομέα των κινητήρων, η γκάμα για το Focus, εκτός από τον σημερινό 1,6 λτ. Ti-VCT των 125 ίππων, θα περιλαμβάνει και τους νέους υπερτροφοδοτούμενους «EcoBoost», με χωρητικότητα 1,6 λτ. με ισχύ 150 έως 180 ίππους και 2,0 λτ. με 203 ίππους. Τέλος, το γερμανικό μοντέλο θα εφοδιάζεται και με ένα νέο αυτόματο-σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Ford, με την ονομασία «PowerShift».
Δυναμικές γραμμές και μοντέρνο στυλ έχει η σεντάν έκδοση αμαξώματος του νέου Ford Focus.
Kαι στέισον το νέο Focus Εκτός από σεντάν θα δούμε και στέισον βάγκον έκδοση του νέου
Focus που "υπόσχεται" ακόμα περισσότερες πρακτικές λύσεις. Το μήκος του νέου Focus στέισον βάγκον είναι 4.556 χλστ. και το πορτμπαγκάζ του έχει όγκο 476 λίτρων.