Διαβάστηκε από 95581αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Με δεδομένο πως τα 407 και 607, ειδικά το τελευταίο χρονικό διάστημα, δεν απορροφούσαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον της αγοράς, η Peugeot αναζητούσε κάτι πολύ δυναμικό για την οικογενειακή κατηγορία, καταλήγοντας έτσι στο 508. Βασισμένο στο πρωτότυπο "5 by
Peugeot", το μεσαίο 508 διακρίνεται για το κομψό του design και το φινετσάτο γαλλικό προφίλ.
Το εσωτερικό του 508 συμβαδίζει με το "ψαγμένο" design στο εξωτερικό του αμαξώματος. Έχει διακριτικές δόσεις πολυτέλειας και σαφώς πολύ μοντέρνο προφίλ.
Χρησιμοποιεί την πλατφόρμα 3 του ομίλου
Peugeot-Citroen και θα το δούμε τόσο σε σεντάν όσο και σε στέισον βάγκον αμάξωμα. Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα του θα ξεκινά από τα 1,6 λίτρα με ένα μοτέρ 120 ίππων. Έντονη παρουσία θα έχει ο γνωστός μας THP υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με ισχύ 156 και 200 ίππων. Εν τω μεταξύ, από τα τέλη του 2011 και μετά θα είναι διαθέσιμο και με την υβριδική τεχνολογία Hybrid4. Αυτή ενσωματώνει έναν κινητήρα πετρελαίου και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική του ισχύς είναι 200 ίπποι και οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 99 γρ./χλμ. Με χώρο αποσκευών από 515 λίτρα Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ του σεντάν 508 ξεκινά από τα 515 λίτρα. Στον τομέα των διαστάσεων, παρατηρούμε πως το 508 έχει μήκος 4.792 χιλιοστά, πλάτος 1.853 χιλιοστά και ύψος 1.456 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του εκτείνεται σε 2.817 χιλιοστά.