ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2011
Παρουσίαση
Η ώρα της αλλαγής!
Hyundai i10 1,1 του 2011 vs Hyundai Atos Prime 1,1 του 2006
Διαβάστηκε από 56920 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2011
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το αγοράσω: 9.250 ευρώ*
*Με την έκπτωση των 940 ευρώ


Όφελος από το κόστος χρήσης στην 5ετία: 2.142 ευρώ
Όφελος από ενδεικτικές πιθανές βλάβες: 2.902 ευρώ
Πιθανό συνολικό όφελος στην 5ετία του καινούργιου: 5.044 ευρώ
Είναι δεδομένο ότι όποιος αποφασίσει να πουλήσει το Hyundai Atos Prime που διαθέτει και αγοράσει το Hyundai i10, δεν θα επωφεληθεί μόνο στον τομέα της μείωσης του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου, αλλά θα κερδίσει και σε μια σειρά άλλων τομέων.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το πουλήσω: 4.500 ευρώ
Πολύ πιο ποιοτικό, ασφαλές, οδηγικά ενδιαφέρον, οικονομικό και με καλούς χώρους, το i10 δεν είναι μόνο καλύτερο αυτοκίνητο από το Atos Prime, αλλά και ένα από τα καλύτερα μίνι της αγοράς. Βέβαια, στον τομέα του κόστους χρήσης ο αγοραστής του γλιτώνει τουλάχιστον 2.100 ευρώ ανά 5ετία συγκριτικά με το εάν κρατούσε στην κατοχή του το Atos Prime.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
i10 2011
Η κόντρα των κινητήρων
Το μοτέρ του 1,1 λίτρου του Hyundai i10 είναι ο ίδιος κινητήρας με αυτόν του Hyundai Atos Prime. Ωστόσο, ύστερα από βελτιώσεις, αποδίδει στο δυναμόμετρο 8 περισσότερα "άλογα", ενώ και σε συνδυασμό με το λιγότερο μακρύ κιβώτιο 5 σχέσεων, προσδίδει στο i10 πολύ καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Δεν τίθεται σύγκριση μεταξύ του εσωτερικού του Hyundai i10 και του Atos Prime, αφού το πρώτο εμφανίζει πολύ καλύτερη ποιότητα, είναι σαφέστατα πιο σύγχρονο και αρκετά πιο εργονομικό.
Επίσης, υπάρχει διαφορά και στην κατανάλωση καυσίμου, με το Hyundai i10 να είναι πιο οικονομικό, αφού η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ στο Hyundai Atos Prime φτάνει στα 5,9 λτ./100 χλμ.
Οι διαφορές στο δρόμο
Σημαντικά καλύτερο παρουσιάζεται το Hyundai i10 και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, όπου οι διαφορές σε σχέση με το Atos Prime γίνονται άμεσα αισθητές. Πρώτα απ´ όλα, αποπνέει πιο στιβαρή αίσθηση στο δρόμο, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι έχουν μειωθεί αισθητά, χωρίς να ενοχλούν.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Το πορτ-μπαγκάζ του i10 έχει χωρητικότητα 225 λτ., που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας και φυσικά, είναι μεγαλύτερο από αυτό του Atos Prime (211 λτ.).

Το Hyundai i10, λοιπόν, είναι σε θέση να κινηθεί με περισσότερη ασφάλεια τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και σε μια διαδρομή με στροφές σε σχέση με το Atos Prime και μάλιστα σε αρκετά πιο σβέλτους ρυθμούς από ό,τι μας συνηθίζουν τα μοντέλα της κατηγορίας.
Πιθανό κόστος αντικατάστασης μηχανικών μερών
Hyundai Atos Prime του 2006
Τιμές σε ευρώ
4 αμορτισέρ287,2
Κιβώτιο ταχυτήτων2.410,2
Δίσκος-πλατό205,0
Σύνολο2.902,4
Hyundai i10 1,1 του 2011

Δαπάνες 5ετίας  

Τιμές σε ευρώ
Πρώτο Service103,2
Δεύτερο Service176,7
Τρίτο Service103,2
Τέταρτο Service176,7
Σύνολο κόστους service560
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)5,0
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)3.750
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)* 6.225
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια500
Κόστος ελαστικών στα 40.000 χλμ.300
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.166
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη436
Κάρτα καυσαερίων (4 φορές)48
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια10.235
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
Hyundai Atos Prime του 2006

Δαπάνες 5ετίας

Τιμές σε ευρώ
Πέμπτο Service308,9
Έκτο Service 71,3
Έβδομο Service 187,8
Όγδοο Service 184,9
Ένατο Service187,8
Σύνολο κόστους service941
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)5,9
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)4.425
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)*7.345
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια500
Κόστος ελαστικών από τα 5 έως τα 9 έτη (2 φορές)600
Κόστος Κ.Τ.Ε.Ο. από τα 3 έως τα 8 έτη (3 φορές) 165
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.166
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη 600
Κάρτα καυσαερίων (5 φορές)60
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια12.377
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλοi10 1,1 Atos Prime 1,1
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.086 1.086
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 69/5.490 61/5.340
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 100/2.930 101/2.850
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 14,6 16,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 14,5 16,9
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 24,5 32,3
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 152 146
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 5,0 5,9
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)* 119 -
Βάρος (κιλά) 972 947
*Εργοστασιακές τιμές
Ισχύουσες εγγυήσεις (έτη)
Μοντέλοi10Atos Prime
Μηχανικά μέρη3-
Βαφή3-
Αντιδιαβρωτική προστασία101

 
 Έρευνα: Πόσο κερδίζω αντικαθιστώντας το παλαιό μου αυτοκίνητο με ένα καινούργιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota Yaris 1,33 5d του 2011 vs Toyota Yaris 1,3 5d του 2006
Ford Fiesta 1,4 5d του 2011 vs Ford Fiesta 1,4 5d του 2006
Opel Corsa 1,4 5d του 2011 vs Opel Corsa 1,4 5d του 2006
Hyundai i10 1,1 του 2011 vs Hyundai Atos Prime 1,1 του 2006
VW Golf 1,2 TSI 105 PS 5d του 2011 vs VW Golf 1,6 FSI 5d του 2006
Skoda Octavia5 1,2 TSI του 2011 vs Skoda Octavia5 1,6 FSI του 2006
Citroen C3 1,4 VTi του 2011 vs Citroen C3 1,4 του 2006