ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2011
Παρουσίαση
Ωδή στην πρακτικότητα
ΜΕΣΑΙΑ:
- Skoda Octavia5 Combi
Διαβάστηκε από 66905 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2011
από 17.590 ευρώ (1,2 TSI Comfort)
Φέροντας τη… ρετσινιά του αυτοκινήτου για τον υδραυλικό ή κάποιον άλλον επαγγελματία, τα στέισον βάγκον οχήματα ήταν παρεξηγημένα κάποτε στη χώρα μας. Τελευταία όμως, τα πράγματα αλλάζουν, τα ταμπού πάνε περίπατο και τα μάτια ανοίγουν μπροστά σε αυτό που χρόνια τώρα αμερικανοί και ευρωπαίοι αγοραστές είδαν στα οχήματα αυτής της ιδιαίτερης κατηγορίας: την κορυφαία πρακτικότητα!
Τεχνικά χαρακτηριστικά:* Κυβισμός (κ.εκ.) 1.197 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 105/5.000 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 175/1.550- 4.100 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,9 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 191 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,9 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 136 Βάρος (κιλά) 1.285 *εργοστασιακές τιμές
Εκδόσεις κινητήρων: 1,2 TSI 105 PS /1,4 TSI 122 PS /1,8 TSI 160 PS /2,0 RS 200 PS
Η Skoda ονομάζει Combi τη στέισον εκδοχή της Octavia5. Ο χώρος αποσκευών είναι ελάχιστa μεγαλύτερος (580 αντί 560 λτ.), αλλά και σαφώς πιο πρακτικός. Τo μήκος της στέισον Octavia5 είναι ίδιο με αυτό της συμβατικής. Οι κινητήρες TSI, του ομίλου VW, κινούν σβέλτα το αμάξωμα (ακόμα και ο 1,2 TSI) και αποτελούν ένα από τα πλεονεκτήματα της Octavia5 Combi. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά συμπληρώνει την εικόνα ενός πρακτικού και με ιδιαίτερα καλή σχέσης αξίας-τιμής στέισον αυτοκινήτου. Διαθέσιμη και με τετρακίνηση, σπορ έκδοση RS, καθώς και έκδοση Scout με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και εμφάνιση crossover. Οι τιμές ξεκινούν από 17.590 ευρώ.
(+): Χώροι l Ποιότητα l Οδική συμπεριφορά l Κινητήρες TSI l ¶νεση l Δυνατότητα τετρακίνησης l Σχέση αξίας-τιμής
(-): Συντηρητική εμφάνιση l Κλίσεις στις στροφές
Σε σχέση με το 5θυρο μοντέλο:     20 λτ. μεγαλύτερος χώρος αποσκευών    Ίσο μήκος    από 1.100 ευρώ επιπλέον
Φέροντας τη… ρετσινιά του αυτοκινήτου για τον υδραυλικό ή κάποιον άλλον επαγγελματία, τα στέισον βάγκον οχήματα ήταν παρεξηγημένα κάποτε στη χώρα μας. Τελευταία όμως, τα πράγματα αλλάζουν, τα ταμπού πάνε περίπατο και τα μάτια ανοίγουν μπροστά σε αυτό που χρόνια τώρα αμερικανοί και ευρωπαίοι αγοραστές είδαν στα οχήματα αυτής της ιδιαίτερης κατηγορίας: την κορυφαία πρακτικότητα!
Καμία ουσιαστική διαφορά στο εσωτερικό σε σχέση με την απλή έκδοση.
Φέροντας τη… ρετσινιά του αυτοκινήτου για τον υδραυλικό ή κάποιον άλλον επαγγελματία, τα στέισον βάγκον οχήματα ήταν παρεξηγημένα κάποτε στη χώρα μας. Τελευταία όμως, τα πράγματα αλλάζουν, τα ταμπού πάνε περίπατο και τα μάτια ανοίγουν μπροστά σε αυτό που χρόνια τώρα αμερικανοί και ευρωπαίοι αγοραστές είδαν στα οχήματα αυτής της ιδιαίτερης κατηγορίας: την κορυφαία πρακτικότητα!
Ο χώρος αποσκευών της Octavia5 Combi έχει χωρητικότητα 580 λτ..

 
 Τα στέισον βάγκον της ελληνικής αγοράς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Καλλιστεία!
ΜΙΚΡΑ:
- Seat Ibiza ST
- Skoda Fabia Reflex
- Peugeot 207 SW
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ:
- Οpel Astra Sports Tourer
- Renault Megane Estate
- Kia Cee´d SW
ΜΕΣΑΙΑ:
- Skoda Octavia5 Combi
- Οpel Insignia Sports Tourer
- Volvo V50
- VW Passat Variant
- ΒΜW Σειρά 3 Touring
- Citroen C5 Break
- Audi A4 Avant
- Μercedes C-Class Estate
- Τoyota Avensis Cross Sport
- Saab 9-3 Sport Hatch
- Volvo V60