ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2011
Παρουσίαση
Ωδή στην πρακτικότητα
- Οpel Insignia Sports Tourer
Διαβάστηκε από 66905 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2011
από 21.050 ευρώ
Φέροντας τη… ρετσινιά του αυτοκινήτου για τον υδραυλικό ή κάποιον άλλον επαγγελματία, τα στέισον βάγκον οχήματα ήταν παρεξηγημένα κάποτε στη χώρα μας. Τελευταία όμως, τα πράγματα αλλάζουν, τα ταμπού πάνε περίπατο και τα μάτια ανοίγουν μπροστά σε αυτό που χρόνια τώρα αμερικανοί και ευρωπαίοι αγοραστές είδαν στα οχήματα αυτής της ιδιαίτερης κατηγορίας: την κορυφαία πρακτικότητα!
Τεχνικά χαρακτηριστικά:*Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 115/6.000 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 155/4.000 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,8 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 187 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,6 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 178 Βάρος (κιλά) 1.610 *εργοστασιακές τιμές
Εκδόσεις κινητήρων: 1,6 115 PS /1,6T 180 PS /1,8 140 PS /2,0T 220 PS /2,8T 260 PS /2,8T OPC 325 PS
Το Insignia Sports Tourer διαθέτει όμορφο και δυναμικό design με το πίσω μέρος του να δείχνει στιβαρό και άριστα ενσωματωμένο στο υπόλοιπο αμάξωμα. Θα μπορούσαμε να πούμε πως το συνολικό αποτέλεσμα δείχνει πιο αρμονικό από εκείνο των σεντάν/πεντάθυρων εκδόσεων.
Στο εσωτερικό του υπάρχουν άπλετοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές ή τα ψώνια τους (540 λίτρα αποθηκευτικών χώρων) - παρότι το μεταξόνιό του παραμένει ίδιο σε μήκος με του σεντάν, το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά οκτώ εκατοστά, στα 4,91 μ. Η γκάμα των κινητήρων ξεκινάει από το 1,6 λτ. και φτάνει μέχρι τα 2,8 λτ., ενώ προσφέρεται και η σπορ έκδοση OPC με 325 ίππους!
Επίσης υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση. Οι τιμές ξεκινούν από 21.050 ευρώ για την έκδοση 1,6 με 115 ίππους
(+): Σχεδίαση l Χώροι l Ποιότητα l Οδική συμπεριφορά l ¶νεση l Δυνατότητα τετρακίνησης l Σχέση αξίας-τιμής
(-): Οδηγική αίσθηση l Επιδόσεις κινητήρα 1,6(115 PS)
Σε σχέση με το σεντάν μοντέλο:   40 λτ. μεγαλύτερος χώρος αποσκευών   
  78 χλστ. μακρύτερο   από 1.250 ευρώ επιπλέον
Φέροντας τη… ρετσινιά του αυτοκινήτου για τον υδραυλικό ή κάποιον άλλον επαγγελματία, τα στέισον βάγκον οχήματα ήταν παρεξηγημένα κάποτε στη χώρα μας. Τελευταία όμως, τα πράγματα αλλάζουν, τα ταμπού πάνε περίπατο και τα μάτια ανοίγουν μπροστά σε αυτό που χρόνια τώρα αμερικανοί και ευρωπαίοι αγοραστές είδαν στα οχήματα αυτής της ιδιαίτερης κατηγορίας: την κορυφαία πρακτικότητα!
Xώρος αποσκευών με όγκο από 540 μέχρι 1.530 λτ..
Φέροντας τη… ρετσινιά του αυτοκινήτου για τον υδραυλικό ή κάποιον άλλον επαγγελματία, τα στέισον βάγκον οχήματα ήταν παρεξηγημένα κάποτε στη χώρα μας. Τελευταία όμως, τα πράγματα αλλάζουν, τα ταμπού πάνε περίπατο και τα μάτια ανοίγουν μπροστά σε αυτό που χρόνια τώρα αμερικανοί και ευρωπαίοι αγοραστές είδαν στα οχήματα αυτής της ιδιαίτερης κατηγορίας: την κορυφαία πρακτικότητα!
Εντυπωσιακό και ποιοτικό εσωτερικό για το Insignia Sports Tourer.

 
 Τα στέισον βάγκον της ελληνικής αγοράς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Καλλιστεία!
ΜΙΚΡΑ:
- Seat Ibiza ST
- Skoda Fabia Reflex
- Peugeot 207 SW
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ:
- Οpel Astra Sports Tourer
- Renault Megane Estate
- Kia Cee´d SW
ΜΕΣΑΙΑ:
- Skoda Octavia5 Combi
- Οpel Insignia Sports Tourer
- Volvo V50
- VW Passat Variant
- ΒΜW Σειρά 3 Touring
- Citroen C5 Break
- Audi A4 Avant
- Μercedes C-Class Estate
- Τoyota Avensis Cross Sport
- Saab 9-3 Sport Hatch
- Volvo V60