Διαβάστηκε από 28998αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/3/2011
Στο χώρο του κινητήρα διακρίνεται ο μετατροπέας του ρεύματος (inverter). Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι στο κάτω μέρος.
Η Nissan υπολογίζει ότι ακόμα και 10 χρόνια μετά η μπαταρία θα έχει περίπου το 60% της ισχύος της. Η φόρτισή της μπορεί να γίνει μέσω των δύο ειδικών υποδοχών που υπάρχουν ακριβώς κάτω από το λογότυπο Nissan στο εμπρόσθιο άκρο του αυτοκινήτου. Η πρώτη υποδοχή αφορά στη διαδικασία γρήγορης φόρτισης (ακόμα και σε χρόνο 30 λεπτών) που πρέπει να γίνεται σε ειδικό παροχέα ρεύματος. Η δεύτερη υποδοχή αφορά σε φόρτιση σε οικιακή πρίζα 240V, με διαδικασία που διαρκεί περίπου 8 ώρες. Με τιμές κιλοβατώρας στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι η φόρτισή του κοστίζει περίπου 1,6 ευρώ/100 χλμ.
Οι δύο υποδοχές στο εμπρόσθιο άκρο του αυτοκινήτου αφορούν στα καλώδια για γρήγορη και για κανονική διαδικασία φόρτισης του κινητήρα.
Το μικρό φωτοβολταϊκό τροφοδοτεί τη μικρή μπαταρία των 12V.