Διαβάστηκε από 41563αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/4/2011
¶νετο και στιβαρό
Χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του VW Jetta είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αλλά και η ομαλότητα των αντιδράσεών σε δρόμους με στροφές.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του νέου Jetta, δεν έχεις παρά να μείνεις ενθουσιασμένος με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του το μικρομεσαίο σεντάν. Η ανάρτηση είναι κατάλληλα ρυθμισμένη, ώστε να απορροφά με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα, ο θόρυβος κύλισης και αυτός από τη ροή του αέρα παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα αναδεικνύοντας και την πολύ καλή ηχομόνωση.
Σε δρόμους με στροφές η μαλακή ανάρτηση ευνοεί τις κλίσεις, χωρίς όμως αυτό να αποβαίνει εις βάρος της εν γένει ουδέτερης συμπεριφοράς.
Απεναντίας, δεν παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης του αμαξώματος, γεγονός που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Όταν πιεστεί το αυτοκίνητο, θα υποστρέψει ελαφρά με απόλυτα προοδευτικές και ελεγχόμενες τάσεις.
Σε κάθε περίπτωση, το διακριτικό ESP διορθώνει την πορεία σε όποια παρεκτροπή. Το Jetta όμως δεν στοχεύει στο σπορ χαρακτήρα, αλλά στη μεταφορά 5 "ατσαλάκωτων" επιβατών με άνεση και ασφάλεια. Γι´ αυτό και τα πηδάλιά του (τιμόνι-επιλογέας) έχουν απλά θετική αίσθηση, χωρίς κάποια ιδιαίτερη πληροφόρηση.
Κανένα παράπονο και από τα φρένα που δεν προβληματίζουν όντας δυνατά όταν χρειαστεί και με καλή αίσθηση στην πίεση του μεσαίου πεντάλ.