Διαβάστηκε από 49107αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/4/2011
Στην παραγωγή το 2012
Με premium και σπορτίφ ύφος εξωτερικά και εσωτερικά, το πρωτότυπο SR1 μας δείχνει και τη σχεδιαστική ταυτότητα που θα ακολουθήσουν τα μελλοντικά μοντέλα της Peugeot.
Tο πρωτότυπο SR1 μας προϊδεάζει για ένα εντελώς νέο κουπέ-κάμπριο αυτοκίνητο με σπορ ύφος που ετοιμάζει η Peugeot. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το υβριδικό σύστημα (Ηybrid4) του μήκους 4,8 μέτρων γαλλικού μοντέλου. Συγκεκριμένα, η εν λόγω τεχνολογία περιλαμβάνει τον γνώριμο 1.600άρη THP βενζινοκινητήρα με ισχύ 218 ίππων αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων στους τροχούς του πίσω άξονα (συνδυαστική ισχύς 313 άλογα). Σε συνδυασμένο κύκλο και με τη χρήση και των δύο πηγών ενέργειας, το Peugeot SR1 έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 4,9 λτ./100 χλμ. και 119 γρ./χλμ. εκπομπές CO2.
Είναι δεδομένο πως το SR1, όταν μπει στην παραγωγή, δεν θα τοποθετηθεί κοντά στη βάση της γκάμας της γαλλικής φίρμας αλλά αρκετά ψηλά, αφού ακόμα και ως πρωτότυπο έχει έντονα premium, φουτουριστική λογική αλλά και συνάμα σπορ ύφος στο εσωτερικό του. Ουσιαστικά δηλαδή με αυτό το μοντέλο η Peugeot θα προσπαθήσει, εκτός απροόπτου, να ανταγωνιστεί τα πολυτελή κάμπριο των γερμανικών, κυρίως, εμπορικών της αντιπάλων.