Διαβάστηκε από 50375αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/4/2011
Απόλυτα ουδέτερη στο δρόμο παρά την απουσία τετρακίνησης, αλλά και άνετη η "μικρή" Χ1
Το λανσάρισμα της BMW X1 μπορεί να σηματοδότησε την πρώτη παρουσία premium εταιρείας στα μικρομεσαία SUV, όμως τα πολλά κυβικά και το κόστος της τετρακίνησης, έστειλαν τις τιμές στα ύψη. Πράγμα που αλλάζει η εμφάνιση της "μικρής" βενζινοκίνητης Χ1 με την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και με το δίλιτρο κινητήρα, η οποία δε γίνεται μόνο πιο προσιτή, αλλά και πιο ευέλικτη σε θέματα φορολογίας και τεκμηρίων. Στο δρόμο η σταθερότητα στην ευθεία είναι υποδειγματική, όπως και η αίσθηση και η πληροφόρηση από το σχετικά βαρύ τιμόνι.
Στο premium εσωτερικό η ποιότητα, το φινίρισμα και η εργονομία είναι υψηλού επιπέδου ακολουθώντας τα πρότυπα των υπολοίπων BMW.
Εξαιρετικά ρυθμισμένη και η ανάρτηση, που είναι πιο άνετη από την xDRIVE28i, χάρη και στους 17άρηδες στάνταρ τροχούς, που μπορεί όμως να δείξει πως το σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς και η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητα. Τεχνικά χαρακτηριστικά
Η BMW με τον κινητήρα των 1.995 κ.εκ. αποδίδει 150 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής στις 3.600 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,7 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 202 χ.α.ω. Η κατανάλωση είναι τα 8,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 191 γρ./χιλιόμετρο (τέλη κυκλοφορίας 429,75 ευρώ). Τέλος, ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 420 λίτρα. Εκτός δρόμου χαρακτηριστικά
Γωνία προσέγγισης 18,0 μοίρες, γωνία ράμπας 16,8 μοίρες, γωνία διαφυγής 22,2 μοίρες, και απόσταση από το έδαφος 194 χλ. Τιμές
Από 30.760€ ξεκινούν οι τιμές της δικίνητης X1, ενώ στη περίπτωση της απόσυρσης το επιπλέον όφελος ανέρχεται σε 2.661€