Διαβάστηκε από 34562αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/4/2011
Το νέο Focus είναι πιο άνετο και με βελτιωμένη ποιότητα κύλισης σε σχέση με το παρελθόν, προσφέροντας επίσης σίγουρο "πάτημα" και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης
Σχεδιαστικά το νέο Focus είναι πραγματικά δυναμικό. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η εκκεντρική εισαγωγή αέρα τριών στοιχειών, καθώς και το καπό που φαίνεται ανασηκωμένο πάνω από το μπλε οβάλ σήμα. Το ίδιο ισχύει και για τα πλαϊνά του αυτοκινήτου, όπου δεν απουσιάζουν πρωτότυπα στοιχεία όπως το κόψιμο της τάπας ανεφοδιασμού, ενώ ακόμη και το πίσω φωτιστικό που στην αρχή "ξενίζει" δένει τελικά αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα. Το εσωτερικό είναι σύγχρονο και ευχάριστο. Τα υλικά είναι ποιοτικά, μαλακά σε μεγάλο ποσοστό, ενώ η συναρμολόγηση χωρίς να υστερεί θα μπορούσε να είναι πιο προσεγμένη.
Νέα σχεδίαση για το τετράκτινο τιμόνι, το οποίο έχει πλέον μεγαλώσει σε διάμετρο, ενώ άφθονο, αφρώδες υλικό, πολύ καλής ποιότητας, ντύνει το ταμπλό
Ο διάκοσμος είναι ξεχωριστός, λες και οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρείας άφησαν τη φαντασία τους να οργιάσει. Οι λεπτομέρειες είναι πολλές και διάφορες, από τους μπλε δείκτες του πίνακα οργάνων, μέχρι το ασύμμετρο ταμπλό, "ψαγμένο" σχεδιαστικά αλλά αρκετά βαθύ, σε σημείο που να δείχνει κάπως ογκώδες.
Με παρόμοιες διαστάσεις με εκείνες του μοντέλου που έρχεται να αντικαταστήσει, το νέο Focus προσφέρει καλούς χώρους για τους επιβάτες ενώ επιπλέον τα πόδια αυτών που θα καθίσουν πίσω θα ευνοηθούν από τις χωνευτές πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Ο χώρος των αποσκευών ανέρχεται σε 475 λίτρα (με κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού). Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι σαφώς πιο πολιτισμένο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Συνολικά μπορούμε να πούμε ότι η οδική του συμπεριφορά είναι προσανατολισμένη περισσότερο στην άνεση. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες ενώ σε καμία περίπτωση το Focus δεν χάνει τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Σε αυτό συντελεί και το άμεσο και γρήγορο τιμόνι, όπου ακόμη και η μετάβαση του από υδραυλικό σε ηλεκτρικό δεν έχει επηρεάσει την πολύ καλή αίσθηση, ακρίβεια και ταχύτητα, που μας έχει συνηθίσει η
Ford. Ο 1,6 λίτρων κινητήρας που εφοδιάζει το νέο Focus αποδίδει στην ατμοσφαιρική του έκδοση, 125 ίππους, ενώ οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι τα 10,9 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και τα 196 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι ρύποι CO2 είναι τα 136 γρ./χιλιόμετρο. (ετήσια τέλη κυκλοφορίας 139€)
Τιμές
Τον Ιούνιο θα έρθει στη χώρα μας η 4θυρη έκδοση του νέου
Focus. H ελληνική αντιπροσωπεία έχει όμως ήδη ανακοινώσει τις επίσημες τιμές του μοντέλου με την έκδοση των 125 ίππων να ξεκινά από τις
20.690€ με πολύ καλό όμως επίπεδο βασικού εξοπλισμού.
Ξέρετε ότι: Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες Ecoboost κάνουν την διαφορά στο νέο Focus καθώς προσφέρουν 150 ή 182 ίππους από τα 1,6 λίτρα.