Διαβάστηκε από 41195αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/5/2011
¶νεμος
Ταιριάζει γάντι στη νέα SLK, αλλά και στα ελληνικά φορολογικά δεδομένα, ο ικανός 1,8 τούρμπο κινητήρας των 184 ίππων.
Ο 1,8 τούρμπο κινητήρας άμεσου ψεκασμού αποτελεί το κέντρο του αγοραστικού ενδιαφέροντος για την Ελλάδα και στην πράξη ταιριάζει γάντι στην SLK. Είναι σε θέση να κινήσει με σπορτίφ ρυθμούς το νέο roadster (0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ, 80-120 χλμ./ώρα σε 5,0 δλ., τελική ταχύτητα 237 χλμ./ώρα) και εμφανίζει ποιότητα λειτουργίας κορυφαίου επιπέδου -παρότι είναι 4κύλινδρος!
Τραβάει δυνατά από χαμηλά και φτάνει μέχρι τον κόφτη αβίαστα με ελαστικότητα που "λάμπει" στις μεσαίες στροφές.
Ιδιαίτερα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας εμφανίζει ο κινητήρας της SLK παρά την 4κύλινδρη αρχιτεκτονική του.
Αποδίδει σχεδόν παντού την απαιτούμενη ροπή και δύναμη, ενώ με σωστή οδήγηση αποδεικνύεται και οικονομικός. Μέσα σε όλα παράγει όμορφο ήχο χάρη στον ειδικό μηχανισμό που διαθέτει στην εισαγωγή του. Μόνο σε πολύ χαμηλές στροφές και σε ανωφέρεια ζητήσαμε κάτι παραπάνω από ροπή. Το ανανεωμένο αυτόματο 7άρι κιβώτιο (έξτρα) αποτελεί μια ικανή εναλλακτική λύση απέναντι στο πολύ καλό χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο (το είχαμε τεστάρει στην παρουσίαση του μοντέλου στην Τενερίφη), αλλά ακόμα και στην επιλογή σπορ εμφανίζει μια μικρή υστέρηση στις αλλαγές προς χάρη της ομαλότητας…