Διαβάστηκε από 30577αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/5/2011
Ταχύτερα τα Agila και Splash και οικονομικότερο το fortwo
To 1.2 σύνολο του Agila προσφέρει κορυφαίες επιταχύνσεις από στάση, αλλά και πολύ καλές ρεπρίζ.
Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια κατηγορία που οι επιδόσεις δεν είναι το ζητούμενο, ειδικά εφόσον στις αστικές μετακινήσεις η οικονομία έχει πρωτεύοντα ρόλο. Ωστόσο, ένα αξιοπρεπές 0-100 χλμ./ώρα ή οι ανταγωνιστικές ρεπρίζ δεν έβλαψαν ποτέ και κανένα, ειδικά, αφού κανένας δεν εμποδίζει τα μίνι μοντέλα να κυκλοφορήσουν και εκτός των αστικών συνόρων. Αν, λοιπόν, κάποιος ήθελε να δώσει ένα προβάδισμα, τότε θα πήγαινε στα 1.200άρια Opel, Suzuki, Renault και VW της συγκριτικής παρουσίασης, που όλα τους διακρίνονται σε κάποιο τομέα επιδόσεων.
Όσον αφορά στην επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα) "νικάνε" τα Agila και Splash που διαθέτουν τον ισχυρότερο κινητήρα όλων (ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο σύνολο), η ελαστικότητα του οποίου φαίνεται και στις καλές ρεπρίζ που έχουν επιτύχει αμφότερα. Καλός είναι και ο 1.200άρης κινητήρας του Twingo με 80 δυναμομετρημένους ίππους που χαρίζει τον καλύτερο χρόνο στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η και τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στο 0-100 χλμ./ώρα.
Το smart 71 mhd έχει τον οικονομικότερο κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.
Από την άλλη, ο παλιός, αναλογικά, 1.200άρης του Fox, δεν έχει ανταγωνιστική ιπποδύναμη, γεγονός που φαίνεται στο χειρότερο όλων 0-100 χλμ./ώρα που έχει σημειώσει, αλλά η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου, με το οποίο συνεργάζεται, του χαρίζει τον καλύτερο χρόνο στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η. Τα εύσημα και στον 1.200άρη του Ka, που έχει τις ίδιες καταβολές με τον κινητήρα του Fiat 500, αλλά του οποίου η (προαιρετικά) "σφιχτή" κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου, του χαρίζει τον 3ο καλύτερο χρόνο στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η και τον 2ο καλύτερο χρόνο στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η. Ωστόσο για όσους αναζητούν οικονομία θα στραφούν στο fortwo 71 mhd, με το "ζωηρό" μοτέρ, ενώ παράλληλα είναι και το μοναδικό με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο που λύνει τα χέρια στην πόλη.