Διαβάστηκε από 36868αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/6/2011
Μιας και το βούτυρο στο ψωμί του Spark είναι κυρίως οι αστικές μετακινήσεις, αποφασίσαμε να διαπιστώσουμε στην πράξη τα οφέλη από την υγραεριοκίνηση του. Το σχέδιο προέβλεπε κίνηση στα πέριξ της πόλης, αλλά και στα όρια του διαβόητου δακτυλίου, μια φορά με βενζίνη και μια φορά με υγραέριο, με ακριβές γέμισμα σε κάθε αρχή και αντίστοιχα προσεκτικό γέμισμα στο τέλος κάθε κύκλου.
Οπτικά, το υγραεριοκίνητο Spark δεν παρουσιάζει καμιά διαφοροποίηση στη νεανική και μοντέρνα σχεδίασή του. Η "σπίθα" της
Chevrolet προκαλεί κεφαλογυρίσματα και δικαίως μιας και είναι ένα όμορφο μίνι, με έμφαση στο lifestyle σχεδιασμό και την άποψη πως ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας πρέπει να σου προκαλεί χαμόγελα στο πέρασμά του.
Ιδιαίτερα ευχάριστο είναι και το εσωτερικό με μοντέρνα σχεδίαση και γερή συναρμογή. Τίποτα δεν τρίζει, καμία κατασκευαστική αστοχία, ενώ ο πίνακας οργάνων που θυμίζει αντίστοιχο μοτοσυκλέτας πραγματικά σου φτιάχνει το κέφι. Η μόνη διαφορά εδώ έχει να κάνει με το κουμπί που ενεργοποιεί την υγραεριοκίνητη λειτουργία κάτω και αριστερά στο ταμπλό.
Η ευκολία οδήγησης και η ευκινησία του Spark δεν παίζονται. Σε συνδυασμό με το (έξτρα) αυτόματο κλιματισμό βρεθήκαμε κολλημένοι στην κίνηση ουκ ολίγες φορές, χωρίς όμως να νιώσουμε δυσάρεστα. Η σπιρτάδα και η άμεση απόκριση του 1.000άρη κινητήρα και τα εύχρηστα πηδάλια αποτέλεσαν ένα ακόμη σύμμαχο στη μάχη με το τέρας της αστικής και περιαστικής μετακίνησης. Τα παραπάνω όμως, είναι λίγο-πολύ γνωστά μιας και το Spark το έχουμε οδηγήσει πολλάκις και πάντα μένουμε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Τι γίνεται όμως με το υγραέριο;
Επιλέξαμε κυρίως αστικό περιβάλλον
για τις μετρήσεις της κατανάλωσης. Σε μικτές συνθήκες οι μέσες τιμές θα ήταν ακόμα μικρότερες για το ήδη οικονομικό Chevrolet Spark.
Η μόνη διαφορά στο μοντέρνο, καλοφτιαγμένο και πρακτικό εσωτερικό του Spark έχει να κάνει με την τοποθέτηση αριστερά και κάτω του ταμπλό του ειδικού διακόπτη για την εναλλαγή καυσίμου. Ο διακόπτης χάρη στα 4 LED που διαθέτει χρησιμεύει και σαν δείκτης καυσίμου για το υγραέριο.