ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/6/2011
TEST
Μεταπτυχιακό στην οικονομία
Τα βασικά μέρη του κιτ υγραερίου της Τartarini για το Chevrolet Spark
Διαβάστηκε από 36868 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/6/2011
Αν εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, τότε του οικονομικού είναι το οικονομικότερο. Σε ένα εκτενή κύκλο γύρω, αλλά και μέσα στην Αθήνα διαπιστώνουμε πως το Chevrolet Spark 1,0 με κιτ υγραεριοκίνησης παίρνει το χρυσό κλειδί της πόλης στην οικονομία!
1. Το ρεζερβουάρ 34 λίτρων σε σχήμα ρεζέρβας 2. Μονάδα ασφαλείας 3. Θύρα ανεφοδιασμού 4. Ο διακόπτης ελέγχου από τον οδηγό που λειτουργεί και ως δείκτης πλήρωσης του ρεζερβουάρ υγραερίου 5. Δείκτης πίεσης 6. Η μπεκιέρα 7. Ο εγκέφαλος υγραερίου 8. Το φίλτρο υγραερίου 9. O ρυθμιστής πίεσης ή εξαεριωτής 10. Ασφάλεια
Αν εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, τότε του οικονομικού είναι το οικονομικότερο. Σε ένα εκτενή κύκλο γύρω, αλλά και μέσα στην Αθήνα διαπιστώνουμε πως το Chevrolet Spark 1,0 με κιτ υγραεριοκίνησης παίρνει το χρυσό κλειδί της πόλης στην οικονομία!
Xαμογελάσαμε όταν πληρώσαμε για το κόστος του υγραερίου και…
Αν εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, τότε του οικονομικού είναι το οικονομικότερο. Σε ένα εκτενή κύκλο γύρω, αλλά και μέσα στην Αθήνα διαπιστώνουμε πως το Chevrolet Spark 1,0 με κιτ υγραεριοκίνησης παίρνει το χρυσό κλειδί της πόλης στην οικονομία!
… σχεδόν δακρύσαμε όταν καταβάλαμε τα διπλά και κάτι παραπάνω για την αμόλυβδη βενζίνη.

 
 Chevrolet Spark 1,0 LPG
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δοκιμασία εντός έδρας
Η διαδρομή και οι μετρήσεις
Τα βασικά μέρη του κιτ υγραερίου της Τartarini για το Chevrolet Spark
85,1 αστικά χλμ. με μόλις 5,4 ευρώ!
Nα ξέρετε ότι
Συμφέρει