Διαβάστηκε από 36868αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/6/2011
Πατώντας το ειδικό κουμπί ο κινητήρας αρχίζει να χρησιμοποιεί το υγραέριο ως καύσιμο. Η μετάβαση γίνεται φυσικά ακόμα και εν κινήσει και δεν απαιτεί πάνω από 5 δλ. Το κυριότερο είναι πως η μετάβαση από τη βενζίνη στο υγραέριο και τούμπαλιν γίνεται χωρίς κανείς να αντιληφθεί το παραμικρό. Το βασικότερο όμως είναι ότι δεν παρατηρείται καμία διαφορά στην ποιότητα λειτουργίας ή τις επιδόσεις. Το Spark συμπεριφέρεται ακριβώς το ίδιο και αυτό είναι λογικό, αφού ο κινητήρας έχει ακριβώς την ίδια απόδοση. Σαν αποτέλεσμα δεν παρατηρούνται διαφορές στις επιδόσεις, παρά το ότι το βάρος είναι αυξημένο περί τα 25 κιλά λόγω της εγκατάστασης.
Η μόνη τελικά διαφορά έχει να κάνει με το όφελος στην τσέπη του καταναλωτή, αφού στο τέλος καλύπτει τα ίδια χλμ. στις ίδιες οδηγικές συνθήκες με τα μισά περίπου χρήματα. Παρότι μέσα στην πόλη οι καταναλώσεις είναι γενικά τσιμπημένες, το Spark έδειξε ακόμη μια φορά πόσο οικονομικό είναι. Με αρκετά μποτιλιαρίσματα και τον κλιματισμό συνεχώς σε λειτουργία, η μέση κατανάλωση της βενζίνης δεν ξεπέρασε τα 7,7 λτ./100 χλμ. Η αντίστοιχη τιμή για το υγραέριο ήταν 8,1 λτ./100 χλμ.