Διαβάστηκε από 16698αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/6/2011
Στο δρόμο προσφέρει αρκετή οδηγική απόλαυση, ενώ παραμένει άνετο και μεταφέρει στον οδηγό του υψηλά επίπεδα σιγουριάς
Το Mini έχει κερδίσει μεγάλο και «φανατικό» κοινό, προτάσσοντας πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα όπως ελκυστική σχεδίαση, πολύ καλή ποιότητα υλικών και απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα. Το μικρό μοντέλο της θυγατρικής της BMW ανανεώθηκε πρόσφατα, αποκτώντας πολύ διακριτικές σχεδιαστικές αλλαγές αλλά κυρίως υιοθετώντας νέα γκάμα κινητήρων 1,6 λίτρων. Μπαίνοντας στην καμπίνα του Mini, παρατηρείς ένα συνδυασμό ρετρό και σύγχρονων στοιχείων, που κάνουν το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει αλλά και να εντυπωσιάζει.
Το ταμπλό του Mini ξεχωρίζει για τα ρετρό χαρακτηριστικά και την premium εικόνα, ενώ από πλευράς ποιότητας βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα
Από πλευράς ποιότητας, η κατάσταση παραμένει στα γνωστά υψηλά επίπεδα, αφού ταμπλό και πόρτες αποτελούνται από μαλακά πλαστικά με πολύ καλή υφή. Στον τομέα των χώρων, οι πίσω επιβάτες έχουν περιορισμένο αέρα για τα πόδια και μόνο με τραβηγμένα εμπρός τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, ίσως καθίσουν με κάποια σχετική άνεση. Τέλος, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 170 λτ., ενώ όταν ανοίξει η οροφή, περιορίζεται στα 125 λτ.
Κινητήρας
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1,6 λίτρων στη βασική του έκδοση (One) αποδίδει 98 ίππους. Με αυτή την ιπποδύναμη το Mini επιταχύνει από στάση στα 100 χ.α.ω. σε 11,3 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 181 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται σε 5,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων σε 133 γρ./χιλιόμετρο.
Στο δρόμο
Σε ένα κάμπριο αυτοκίνητο με υφασμάτινη οροφή, το πρώτο ερώτημα που σου έρχεται στο μυαλό, είναι κατά πόσο το πλαίσιό του είναι στιβαρό και άκαμπτο. Στον τομέα λοιπόν αυτό, το Mini σου δίνει την αίσθηση ότι βρίσκεσαι μέσα σε κλειστό αυτοκίνητο, αφού απουσιάζουν πλήρως οι τριγμοί, ενώ οι στρεβλώσεις του είναι περιορισμένες. Στο δρόμο με κλειστές στροφές, η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και το άμεσο τιμόνι είναι σύμμαχοι του οδηγού, που θέλει να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Όμως, σε εγκάρσιες ανωμαλίες πάνω στη στροφή, η ανάρτηση αντιδρά ελαφρώς απότομα, χωρίς όμως να προβληματίζει. Στον αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο παραμένει "βράχος" ακόμα και με ταχύτητες κοντά στην τελική, προσφέροντας αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό και στους επιβάτες.
Τιμές
Οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν από τις 24.405 ευρώ.