Διαβάστηκε από 17168αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/6/2011
Συμπαγές και δυναμικό δείχνει το πίσω άκρο της 3θυρης έκδοσης αμαξώματος της νέας BMW Σειρά 1 (κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, φωτογραφίες).
Τα μηχανικά σύνολα βενζίνης που ανακοίνωσε η BMW για τη νέα Σειρά 1 παρουσιάζουν σίγουρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αφού είναι 1,6 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού αλλά για πρώτη φορά και με τούρμπο.
Θυμίζουμε πως πρόκειται για μοτέρ ισχύος 136 και 170 λίτρων. Αν και έχουμε ξαναδεί ανάλογης λογικής μοτέρ στα μοντέλα Mini, τοποθετούνται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο με το λογότυπο BMW στο καπό και σίγουρα αποτελούν ένα ξεκάθαρο πρώτο δείγμα ότι πλέον και η βαυαρική φίρμα κινείται στη λογική του downsizing στα μηχανικά σύνολα.
¶λλωστε, αυτή η πρακτική φαίνεται πως έχει στηρίξει σημαντικά την Audi τα τελευταία χρόνια.
Ο λόγος φυσικά γίνεται για τα μοτέρ TFSI 1,2, 1,4, 1,8, 2,0 και 2,5 λίτρων που συναντάμε στη γκάμα του Α3 σήμερα και θα συνεχίζουμε να βλέπουμε και στην επόμενη γενιά του μοντέλου. Ειδικά με τους TFSI 1,2 και 1,4 λίτρων κινητήρες, τα μέλη του ομίλου VW πέτυχαν επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές κινητήρων μεγαλύτερου κυβισμού, χαμηλότερες καταναλώσεις και περιορισμένες εκπομπές CO2. Αυτοί οι ίδιοι κινητήρες, θα διαθέτουν και στο επόμενο Α3 επιπλέον ρυθμίσεις για ακόμα καλύτερη ενεργειακή διαχείριση. Εκτός απροόπτου, στην ίδια λογική θα κινηθεί τα επόμενα χρόνια και η Mercedes, επενδύοντας σε νέα σύνολα μικρότερης χωρητικότητας άμεσου ψεκασμού με τούρμπο. Βέβαια, για τα μοτέρ της επόμενης Α-Class, το τοπίο είναι σαφώς πιο θολό σε σχέση με ό,τι ισχύει για τα αυτοκίνητα της Audi και της BMW.
Ωστόσο, εκτιμάται πως θα δούμε και στη επόμενη A-Class κινητήρες τούρμπο 1,6 λίτρων με τον ίδιο απώτερο στόχο, δηλ. καλύτερες επιδόσεις, περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου και μικρότερες εκπομπές CO2.
Η νέα BMW Σειρά 1 απέναντι στα μελλοντικά Audi A3 και Mercedes A-Class